onsdag 27. mai 2009

Beachbum

Endelig har jeg fått gjort ferdig Lo'n fra Tracie Hudson sitt kurs den 29.april på Bikuben -"it's a boy thing". Jeg slet med at rullene poppet opp igjen, og jeg hadde ikke fått på noe tittel.. men nå er både rullene og tittel på plass! :) Synes denne ble ganske morsom, selvom jeg ikke egentlig bruker noe særlig engelsk på sidene mine, men synes det passet denne gangen fordi jeg ikke klarte å finne på noe annet.. *lol* Kurset til Tracie var super morsomt! Og Det er alltid moro å lage noe annet enn det man bruker! :)Det er et minialbum man kunne snekre sammen av restene i kitet, men jeg fløy så mye til og fra kurset, så jeg rakk aldri å gjøre den ferdig.. Skal da.. Engang.. ;)



Beklager det tragiske bildet.. jeg er virkelig ikke flink til å ta bilde av Lo'ne mine..

This is a layout I did on my second Traice Hudson class at Bikuben the 29th of april. I've just finised it because it was missing title and some of the paperrolls kept popping up.. But It's all glued down now! I love wondertape! :)

TFL

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow Yasmin, denne var råkul!! Så stilig med alle de rullene, det måprøves! Og tittelen, hva har du brukt der, utrolig kult!

Lambi sa...

Denne var super kul Yasmin! Kjempe stilig oppsett og tøft med de små farge rullene under bildet og med tittelen i bue over! Knall!:)

Jeanette sa...

Denne LO`n er super stilig. Kansje jeg må lifte den av deg?! Klem

stjernvangs sa...

Den var skikkelig tøff med rullene:)

Unknown sa...

Å, så morsom side, Yasmin!! Jeg sniker i bloggen din fra tid til annen, og får med meg skattene du lager. Takk for at du deler ♥