tirsdag 15. desember 2020

Papirdesign .Pepperkakehus Pakkelapper

Hei alle sammen! Det er kun 9 dager igjen til Julaften, men det betyr ikke at det er forseint å smekke sammen pakkelapper. Jeg har aldri laget så mange pakkelapper før, som jeg har gjort i år. Det er så artig med de små prosjektene! I dag deler jeg Pepperkakehus pakkelapper laget med Papirdesign produkter! 

Pepperkakehusene er stemplet og embosset, deretter dekorert med glitterlim på taket. Jeg har ikke brukt glitterlim på evigheter, men det gir så utrolig flott effekt som nonstop på taket!

Selve pakkelappen er stanset ut ved å bruke sirkel dies og embosset kantene med hvit embossing pulver. Et lite klistremerke på toppen. 


Produkter kjøpt hos Bikuben:

Ark:
Dies:
Stempler:
Dekor:
Medier: 

Jeg deltar i disse utfordringene med pakkelappene mine: 


Håper alle har en fredfylt adventstid! 
Scrappeklem fra Yasmin

1 kommentar:

News sa...

A review of nearly 12 million files obtained from 14 firms located around the world, has revealed the secret offshore wealth of more than 300 world leaders, politicians and influential figures in the business world.

Pandora Papers