mandag 16. februar 2009

Kurs lo'ne mine..

Jeg kurser jevnlig på Bikuben.. og disse to lo'ne var de siste vi hadde på kurs. Vi lagde jule layouter. Og så vidt jeg har hørt var folk godt fornøyd med sidene sine! :)

Jeg er veldig klar over at jeg har skrevet julaften feil.. men ja.. sånn er det nå bare.

alle produktene jeg har brukt finner man på hos oss! :) www.bikuben.com





Jeg skal nok holde fler kurs, men litt usikker på hva jeg skal kurse i forløpig.. Mange ideer, men ingen 100% ferdige.. :)

Takk for at du tittet innom meg.. :) Legg gjerne igjen et lite spor også! :)

3 kommentarer:

Lula sa...

Herlige sider Yasmin! Jeg er 100% sikker på at kursene dine ruler;)

Grethebella sa...

Så fine Lo'er.
Når vi var innom Bikuben så sa du at du skulle holde kurs.. men hvor finner man info om de kursene?
Kunne tenkt meg å vært med for å lært litt nytt og få inspirasjon..

Grethe

Yasmin sa...

Informasjon om kursene våre kan du få ved å sende mail til ellen@bikuben.com eller ringe oss! :)