onsdag 18. februar 2009

Mesteroppgave 3..

Enda en ny oppgave er gjennomført. Denne gangen skulle vi scrappe en side med bruk av ordet "tenk" i tittelen. Det kunne bøyes, men jeg valgte å bruke det i tittlene "Tenk at du er vår baby". Det holdt til en tredje plass på denne lo'n.. og jeg er jo så klart veldig fornøyd med det! :)



I dag har vært en litt små stressende dag på jobben. Bestillingene fra CHA raser inn i butikken og jeg er som en liten unge på julaften når jeg står å åpner disse eskene. Jeg kjenner inspirasjonen kommer å tar meg, også har jeg ikke så mye tid til å sitte å scrappe hjemme. Jeg får nå i allefall gjennomført oppgavene mine i Mesterscrappen på et vis, men det blir litt lite tid til å lage noe til kurs. Men jeg har noen ideer.. så vi får se.. :) Ingen vet hva helgen bringer..

5 kommentarer:

HegeAL sa...

Nydelig som alltid! Og alle bilder er verdt å scrappe. Spesielt de man har få av!...og du...det er på tide å bytte ut headern din ja *lol*

tangent sa...

Nydelig! Så stilig med den klokka. Lekre duse farger og nydelig pyntet.

Hanna alias 2små sa...

Ååå så nydelig! Burde jo skjønt at denne var din! Den gjorde inntrykk i konkurransen, og fikk min stemme da *klem*

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Denne var nydelig, liker så godt alle de små pyntedetaljene dine :)

_Kine sa...

Så flott layout! Og de thickersene må være mine all-time favoritter, altså. Her er dyrene. Er de ikke kule? :D