mandag 27. april 2009

I invitasjons modus...

Nå jobbes det hardt med å få ut invitasjonene.. Foreløpig er jeg oppi 21 lagde kort, men jeg har sikkert godt over halvparten av det å lage igjen. Regner med å måtte lage 50stk minst.. Kommer nok til å bli rimelig lei når jeg er ferdig.. hihi...

Jeg har lagd kortet forholdsvis enkelt, for det tar lang tid å lage alle sammen. Men jeg er godt fornøyd med både bilde valget mitt, arkene fra Melissa Frances og selve helheten. Jeg hadde aldri klart å lage alt dette uten min gode venninne Annette! Hun har hjulpet meg med å trykke ut alle de bladene til kortet.. Tusenvis av blader.. hehe..

Nå gjenstår det å finne på noe å skrive inni de da.. *tenke tenke*

3 kommentarer:

Lula sa...

Nyydelig invitasjon! Herlig farger og flott bilde, dere ser såå forelsket ut:))

Elisabeth Helland sa...

skikkelig flotte invitasjoner du har laga.......

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Den var nydelig, synes det ser ut til at du legger ned mye arbeide i dem jeg :D