onsdag 1. april 2009

Romantikk...



Jeg satt å syslet med denne lo'n på mandag.. fikk litt blod på tann med å bruke glimmer stencils.. det er så kult å stemple med de.. :) Jeg mimret tilbake til den kongelige hage i Praha da vi var der i august i fjor! :) Hvis jeg skulle velge noe som jeg husker best fra turen vår, så var det denne turen til den kongelige hage. Det var så romantisk. Det var tidlig på morgen, deilig vær og så utrolig koselig..

Jeg har brukt porcelain serien fra basic grey, et gammelt noteark, bånd og bling.. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

rett og slett nydelig!!!

Nina sa...

Jeg er målløs! Vanvittig lekker, Yasmin *sukk*

Jeanette sa...

Wow, super nydelig LO. Flott oppsett og farger.

linda sa...

nydelig!!

elsker stilen du har....

Grethebella sa...

Åh...... så fin den er. Veeeldig romantisk ser det ut som dere har det.