tirsdag 2. juni 2009

Skissedilla #10

Jeg bare digget ukens skisse på skissedilla!! den var fantastisk flott.. Jeg fikk beskjed av Lula da jeg i forrige uke snakket med henne på msn om at jeg hadde tenkt å sende inn til pencillines.. "Sviker" var alt hun sa.. :lol: jeg kan da ikke være noen sviker, så jeg har i hvertfall snekret sammen denne til ukens skisse. Veldig uvanlige farger til meg å være.. veldig uvanlig meg egentlig... men kanskje jeg liker å være litt uvanlig akkurat nå?? hihi... Takk for en flott skisse jenter! :)



bildet er tatt da jeg og min kollega Anette som har blitt en kjempe god venninne av meg var på harry-tur til sverige.. prøver å fylle opp barskapet til bryllupet! Bildet er ikke så "hvitt" i virkeligheten, men scannen ble litt rar, og den ble ikke bedre når jeg prøvde å scanne på nytt.. Anyways..

This time I made a layout for a norwegian challange blog, and I really loved the sketch.. I'm not a color person really.. But I'm trying to expand my style and trying things I may not be that good at.. I was quite happy about the way this turned out. The picture was taken on a trip to sweden with my good friend Anette... :)

TFL

5 kommentarer:

Monika sa...

Denne var knalltøff!! Du hadde pyntet med så masse kult, likte spesielt den lille pandaen :)

Lula sa...

Det var bra du leverte ellers hadde jeg nok vært nødt til å kalle deg sviker nokså lenge *lol*

Jeg likte alle de ulike elementene på siden din, som sammen skapte en knallgod helhet;) Morsomt og flott bilde og tøff løsning på skissa;))

Takk for at du er med oss og leker Yasmin!

_Kine sa...

Hihi, så søte dere er! Kjempefin layout :)

KjerstiKK sa...

Hærlig bilde:) Og skikkelig tøff LO. Takk for hyggelig besøk i bloggen min:)

Jeanette sa...

Hei. Super fin LO. Hvor har du fått tak i de gule loopy lou bokstavene? Klem