mandag 30. august 2010

Tilbake til hverdagen...

I dag var første dag tilbake på jobb etter ca 7mnd med permisjon. Jeg skal ha et år, men har valgt å dele litt permisjon med mannen nå siden Collin straks runder 6mnd. Jeg synes det er viktig at han også får se hvordan det er å ta vare på en liten baby med alle ting som må gjøres, så får han kanskje litt bedre forståelse på alt jeg styrer med dagen lang. :) Jeg ammer fortsatt, men pumper slik at han skal få litt mamma-melk når jeg er på jobben.. Så nå er det 5 uker på jobb før jeg skal ha 5mnd til med perm! :)

Det gikk veldig fint i dag.. det er VELDIG mye stæsj jeg ser at jeg er "nødt" til å ha.. :lol: Men sånn er det alltid. Det er det som er "grusomt" ved å jobbe på en scrappbutikk, man må jo bare ha.. ;)

Jeg er fortsatt i kort-verden og her er det to kort jeg har lagd til de kreatives utfordringer på scrapping.no :)



Jeg ble utfordret til å bruke noen produkter fra Leanne. I denne butikken finner du masse flotte bånd, knapper og sysaker til en rimelig penge. Jeg falt helt for disse søte knappene med rutemønstrene. :) Jeg har kun brukt resteark på dette kortet. Jenta er fra Northstar stamps :)



Jeg koste meg så når jeg tusjet denne jenta fra the Greeting farm. Hun er jo bare så kul. Motivet tusjet jeg må Copic..:) Her har jeg brukt bånd og knapp fra leanne :)

Takk for at du stakk innom! :)


I'm back to work from 7months of maternity leave. I'm going to work for 5 weeks than have 5 more months with more leave.. :) I've made a few cards, because I'm still on cards.. hehe.. I hope you like them. They are both coloured with Copics... :)

Thanks for dropping by.. :)

2 kommentarer:

Lula sa...

Herlige kort Yasmin! Liker stilen din godt, rene og klare linjer, med flotte kontraster

Spennende med 5 ukers jobbing da! Deilig og tenker jeg. Lykke til

Klem

Marianne sa...

Dette var to nydelige kort!!! Du er kjempeflink!!!
Takk for kommentar i bloggen min:)
Den punchen er fra Martha Stewart, men hva den heter husker jeg desverre ikke. Vet maaange ønsker seg den, og den er temmelig umulig å oppdrive, men lykke til hvis du går på leiting:)

Klem, marianne:)