søndag 8. mai 2011

Et litt anerledes kort...

Da var kjære Charlotte på jobben fylte 18år, hadde jeg lyst til å lage noe annet en et vanlig kort til henne.. Så jeg fant meg en papp-plate og fant ut at denne ville være perfekt som kort! :)



Jeg koste meg med litt gesso og selvfølgelig de herlig papirene til Glitz :) og sånn fikk jeg et unikt kort å gi til lille snuppa vår på jobben! :)

Jeg har brukt ark og tilbehør fra "hopla" serien til Glitz, blomster fra prima og pyntet med stickles der jeg synes det passet. Har også brukt en muffins i filt fra LYB.. Hun ble i allefall fornøyd med kortet og det er alltid moro :)

Takk for at du tittet innom meg!

I made this mini layout as a card for my friend at work! She just turned 18, and of course you need a card then! :) I made this with papers and products from the paperline "Hopla" from the fabolus Glitz design. I've used orignal cardboard from a box and painted it with gesso. flowers from Prima and the cupcake is from LYB. She was happy, so I'm happy! Thanks for stopping by! :)

3 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så stilig kort!
Mange flotte detaljer og likte godt bruken av bølgepapp med gesso :o))
Klem Anne

*marion* sa...

kjempe stilig kort da , elsker fargene klem

-Aina- sa...

Ja det var korte sitt det♥
Tipper det ble satt pris på
Og det snellekortet dit♥Nydelig.super idde