tirsdag 4. september 2012

Anerledes Konfirmasjonskort - Poppy Design

I helgen var jeg så heldig om å bli spurt om jeg ville fotografere i datteren til en kollegas konfirmasjon. Det vil jeg så klart. Jeg digger å ta bilder og jeg fotograferte i hennes eldste datter i fjor. Veldig stas. Måtte så klart lage et kort.. og jeg liker å være bittelitt anderledes :)


Jeg har brukt serien "Romance" fra Poppydesign som kom ut hos Panduro i våres til å lage "kortet" mitt. 


Jeg har laget kortet nesten som et minialbum uten bilder. Romance Kolleksjonen kom med die-cuts også. Jeg brettet en tag som et banner og festet på en tre bokstav fra Pink Paislee. Pyntet med diverse roser og blader samt en perle rad fra Kort & Godt. Selve kortet er festet på en gammel antikk nøkkel som man kan få kjøpt i enkelte bruktbutikker. 

Her har jeg brukt diverse stempler sånn som kronen og tekst stemplene. Sommerfuglen er fra Maya Road og laget i tre. Papiret delte jeg i små strimler og klipte de til bannere. 


Denne lekre diecuten kan man finne på diecut arket til "Romance" kolleksjon. Bokstavene er fra Prima. 


Denne chipboard figuren er fra Petaloo og så lekker. Den er embosset med hvit embossing pulver med glitter. Festet så en rose i armkroken hennes. Synes den passet godt til temaet. 

"Romance" kolleksjonen fra Poppy Design passer så godt til jente konfirmasjon og girly layouter. Takk for at du tittet innom meg! :) 

I made this card for a Confirmation. I like making my cards a bit different than usual. I've made this like a mini album with papers from Poppydesign. A norwegian Scrapbook paper manufacturer. I love this sweet papers and the fit perfectly for girly layouts and cards. Thanks for stopping by :) 

7 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Wow så utrolig lekker det ble!!

annes paperfun sa...

Wow! SÅ stilig!!!

Merete/Scrappeguri sa...

Bare helt Lekker!!!

Torill sa...

Åååå så kreativt, et annerledes og stilig konfirmasjonskort.Virkelig lekkert!
Gleder meg til jeg skal på kurs hos deg når du kommer til oss på Tingvoll.

Torill

Torill sa...

Åååå så kreativt, et annerledes og stilig konfirmasjonskort.Virkelig lekkert!
Gleder meg til jeg skal på kurs hos deg når du kommer til oss på Tingvoll.

Torill

Mai-Britt sa...

Det er en underdrivelse at kalde det et kort, men nydeligt er det ihvertfald!

Sylvia sa...

Fy søren sååå stilig:-)) Romantisk look og mange flotte detaljer!!