mandag 28. oktober 2013

Dåps invitasjoner!

Inkido mandag! Jeg skulle lage dåpsinvitasjoner for ei venninne for en liten stund tilbake å kom over en kjempe søt mål på en liten bleie. Tenkte det var en utrolig kul og litt uorginal måte å lage kort på, så det måtte jeg bare gjøre! :)

Mal til dette kortet finner man hvis man googler på "Diaper" card. Det finnes en del forskjellige maler der ute.

Her har jeg valgt å lage en i rosa. De er laget fra det samme grunnlaget. Det er kjempefint å bruke dobbelsidig papir og Inkido har vakre dobbelsidig papirer til dette! Dåps invitasjons stemplet er jo perfekt til anledningen. En liten blondeserviett og det ser ut som en liten blonde truse. Søtt og enkelt! :)


Dette er jo det samme kortet, bare i guttefarger og pyntet med blomster i stedet. 
Da jeg var på tingvoll for en tid tilbake så gikk den malen jeg hadde på dette kortet som en farsott rundt om. Veldig artig! Takk for at du tittet innom meg! 

Inkido monday on my blog today. I've made diaper christening invitations both for boys and girls. You can find a template for this card by googleing "Diaper Card". The stamp and papers are all from Inkido! :) Thanks for stopping by my blog today!

2 kommentarer:

mosia sa...

ha ha just great!

noras kreative blogg sa...

Kjempefine invitasjonskort Yasmin :)
Så søte :)