onsdag 10. juni 2015

Kurs på Trøndersaksa!

I'm so fortunate to have been asked by the lovely girls from Trøndersaksa to teach some classes there. So this is for my Norwegain readers.

Jeg har vært så heldig å bli forspurt å holde kurs på Trøndersaksa i Trondheim og så klart kan man ikke si nei til det. Jeg skal holde to kort kurs denne gangen. Og her er sneakpeeks på kursene jeg skal holde:



Det første kurset jeg har satt opp er et steampunk kurs. Det synes jeg passer godt til herrekort og litt røffere jentekort. Det kan jo absolutt brukes til begge deler. Jeg legger vekt på lag på lag, detaljer og ikke minst den herlig steampunk effekten.

Det andre kursene legger jeg vekt på hvordan man kan lage detaljer på kortene sine, dynamikk i hvordan man setter sammen med blomster til flotte dekorasjoner med liv.  Vi lager to kort i lystige farger.

Kunne du tenke deg å være med på kurs? ta en titt her for påmelding :) 

Jeg håper å se deg der :) 

Ingen kommentarer: