torsdag 5. november 2020

Restekort med 7dots Studio!

Tilbake i dag med enda et kort! Det er lenge siden jeg har vært så aktiv som nå, men det gir meg mye å sitte å pusle med papir. I tillegg har jeg vært på endel treff i det siste, og jeg liker å utnytte tiden når jeg er der å lage så mye som mulig. Dette kortet ble til på Tingvoll treffet. Jeg ble med på hurtigutfordring der man skulle lage et kort ut av restepapir. Alt papir brukt på kortet er fra resteposen min. 

Jeg har brukt rester fra 7dots Studio kolleksjoner. Jeg digger slike restekort! Blande sammen papirer, bruke små deler, bygge opp lag. Det er så moro. 

Jeg har brukt diverse metalldekor, både fra Prima og Korthobby.no. Papirene har jeg brukt rustpaste, stempel og splattet med glimmer glam på toppen.


Jeg deltar i følgende utfordringene med dette restekortet:


Takk for at du tittet innom bloggen min i dag og ha enkoselig torsdag! 

2 kommentarer:

Fonda sa...

Love your project. The colors are great.

Marlene Atkinson sa...

A stunning card. Thank you for sharing with us at Crafty creations challenge. Marlene DT