torsdag 12. november 2020

Slimline Julekort med Stamperia

Slimline kort er jo en ny greie som har poppet opp i det siste. Jeg har egentlig laget slike kort lenge, sånne som passer i en konvolutt hvor du bretter et A4 ark i tre, men det er artig at det er et navn på det nå og at det har kommet masse dies og andre ting tilpasset til dette formatet. Jeg kjenner at de klassiske 6x6" kortene er jeg bittelitt ferdig med. 

I dag har jeg lyst til å dele et slimline julekort der jeg bruker ark fra Stamperia! 

Jeg har laget bakgrunnen til motivet fra Stamperia selv. Brukt en stencil, distress ink og embossing pulver for å få den effekten jeg ønsket. Stencilen er fra Tim Holtz. 

De blå rosene fra Papirdesign passer perfekt til arkene fra Stamperia. Pyntet med bånd, twine, charms og selvfølgelig klistremerker fra Papirdesign.. 

Du finner produkter jeg har brukt på kortet mitt hos Korthobby.no: 


Bånd
Blå Roser

Jeg deltar i disse utfordringene med kortet mitt: 
8.


Tusen takk for at du kom innom bloggen min i dag, ha en fortreffelig torsdag! :) 



6 kommentarer:

Dawn Pauley sa...

This card is absolutely stunning. The colors and details of this card just make you go wow. LOVE IT! Thanks for playing along at the Papercraft Business Challenge.

Dawn – Design Team member at Papercraft Business

Visit my blog - dpauleydesigns

Tone K. sa...

Dette er bare så utrolig lekkert Yasmin :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

Whimsey sa...

Such a beautiful card; love the stenciled background with the beautiful main image!

Thank you for joining us at Love to Scrap; hope to see you again next month!
~Michele, DT

Ina G sa...

Simply gorgeous and breathtaking in those soft colours. Thanks for sharing this beauty with us at STAMPlorations Stencil Challenge.

sannalippert sa...

gorgeousness!!!! love!! xx, Sanna ps. thanks for joining in with STAMPlorations!! hope you join in next month too :)

Asmah Zainal Abidin sa...

Been adoring your creations over the years Yasmin and this one is no exception! Your wondrous card is such a delight and admirable! Your entry at STAMPlorations November Stencil Challenge is much appreciated and thank you for playing along with us. Best of luck and happy festive season :)
Hugs and smiles,
Asmah
...STAMPlorations {Stencil Design Team}...
...Qinaahana Arts & Crafts {My Personal Blog}...
...My Instagram...