onsdag 16. juni 2021

Regnbue kort - DT Papirdesign

 Det er pride måned, og jeg har aldri laget noe til det før. Men med den nye stempelplaten "Kjærlighet er Kjærlighet", ble jeg så inspirert, at jeg ble nødt til å prøve å lage noe. Det ble et kort i slimline stil i alle regnbuens farger. :)


Jeg stanset ut slimline card base diesen fra Papirdesign i Tim Holtz Watercoloring Paper. Jeg distresset på toppen med regnbuens farger, før jeg stemplet med hjertet på platen "Kjærlighet er Kjærlighet" og embosset hver enkelt hjerte. 


Dekorerte med perler i regnbuens farger i tilegg, samt buttons og sol diesen fra Papirdesign. Båndet farget jeg i orange. 

Produkter kjøpt på Bikuben:
Ark: 
Dies: 
Stempler: 
Dekor: 
Medier

Jeg håper du lager deg en nydelig tirsdag! 
Scrappeklem

Ingen kommentarer: