torsdag 1. juli 2021

Bokmerke - DT Papirdesign

 Nå som skolen har ferie og barna er ute å leker seg, oppfordres det også til å lese litt! Sommerles er en digital lesekampanje for barn fra 1 - 7.klasse. Jeg har i den forbindelse laget et bokmerke til en ivrig snart 2.klassing som er med på Sommerles! :) Da måtte det bli enhjørninger og regnbue! Jeg lagde egen lomme til bokmerke ved å bruke fusetool! Det var latterlig enkelt! 




Da jeg hadde lagd ferdig bokmerket mitt, puttet jeg hele inn i en page protector - plastlomme. Ventet i ca 5min til Fuse tool var varm, før jeg fulgte kanten på bokmerke og lagde en lomme til den. Før jeg lukket den helt igjen, drysset jeg litt tørt glitter på innside og lukket den med fusetool. Deretter satte jeg en eyelet i toppen, slik at glitteret holdt seg inn i posen, og jeg kunne feste båndet. Veldig moro. Anbefales! :) 


Ingen kommentarer: