torsdag 11. september 2008

Jeg scrappestafetter....

Scrappestafetten er i full gang på scrapping.no for dagen, og det er så klart veldig moro! Denne gangen er jeg med å arrangerer i tillegg, noe som gjør det ekstra stas! :D Dette var min løsning på oppgave 2 der vi skulle la oss inspirere av et bilde. Mitt bilde av en skål med kirsebær i farger hvit, rødt og orange. Jeg satt jo med et glass rødvin og de nye basicgrey papirene så lo'n ble jo nesten til av seg selv. Tittelen kom jeg på i farta, jeg bruker egentlig ikke å ha noe særlig engelsk på lo'ne mine, men på denne synes jeg det gjorde seg litt altså. Dette bilde er tatt i praha på en koselig ute restaurant det nesten var gratis før øl og vin.. utrolig koselig med en ordentlig  barnefri tur bare vi to.. 

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hei, takk for hilsen :). LO'en er jo bare råstilig. Du er så dyktig!
Klem

Maya sa...

Hei snuppa...så megaherlig denne LO'en var...deilig i fargene og koselig tema...men så er du #1 og da på scrappingen :-))

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :-))