onsdag 10. september 2008

Publisert!


Jeg fikk med mitt første publiserte bidrag i siste nr av ViScrapper. Det var jo bare så artig da! :) Jeg hadde scrappet om en humle som jeg tok bilde av i våres her. Jeg er jo livredd humler og veps og bier og nesten alt som summer og flyr bortsett fra mygg da.. lol.. så jeg stod langt unna treet, med telelinsa og fikk i allefall et bra bilde. Turte jo ikke ta så mange.. var jo så redd de skulle fly på meg.. *lol* Hadde den med i hagekonkurransen.. 

Jeg har sendt inn et bidrag denne gangen også.. spennende å se om det kommer med i bladet.. 

5 kommentarer:

Moia sa...

Gratulerer. En nydelig LO med humle og blomster. Bra at du fikk tatt dette bildet før skrekken tok deg helt. LOL

Nina sa...

Hei, Yasmin! Og gratulerer med blogg og publisering! Du lager jo så utrolig mye flott!

Tonje sa...

En helt nydelig LO, studerte den lenge i bladet:-) Flott blogg du har fått, her blir det spennende å følge med!

Wenche sa...

Gratulerer med publikasjon. Nydelig LO, så skjønner godt at de ville printe denne.

Og gratulerer også med blogg. Første gangen jeg er innom her og dette var et koselig sted. Kommer gjerne tilbake ;-)

annes paperfun sa...

Gratulerer med blogg ! Og var det deg som hadde denne flotte layouten i bladet...har studert den flere ganger..veldig flott bilde og oppsett...nydelig er den!