fredag 26. september 2008

ScRapp # 4

ScrappeMania er det en super utfordring der du skal scraplifte en annen person. Denne gangen så skulle man scraplifte HegeAL.. Hege er jo en veldig god venn av meg, og det er jo en ære å scraplifte henne. Da jeg lagde mitt første bidrag til denne utfordringen og sendte den til Hege så sier hun.. Den var fin.. men den var ikke ditt beste.. *lol* Deilig å ha en som tørr å være ærlig altså. Så da var det bare å brette opp armene og prøve på nytt. Da kom jeg fram til denne løsningen.. Og jeg ble ganske så fornøyd selv. I tillegg rakk jeg å være med innen fristen.. *klappe meg selv litt på ryggen*  Så her er mitt bidrag til ScRapp#4 :)

6 kommentarer:

Christine sa...

Utrolig flott Yasmin :)
Lekre farger du har brukt, også så stilig detalj at du har tatt med Tigergutt på pynten !!

Rasofiel sa...

så utroolig søt denne var. Så sjeldent å se gule LOer <3 knallflott!!!

Vibeke sa...

Denne ble skikkelig flott!!:) Herlig LO!!:)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Utrolig lekker LO, kjempestilig bakgrunnsark :D

Skulle forresten ønske man kunne klikke på LO'ene dine her i bloggen og få dem større jeg, detaljfrik som jeg er, hihi! Jeg vil jo få med meg alle de herlige detaljene dine :D

Unknown sa...

Jeg ante ikke at du hadde blogg, men nå er den herved lagret i favorittene mine :)
Herlig side du har laget, som alt annet. Detaljrikt og nydelig!

snupski sa...

Stakk innom en tur på bloggen din og fant denne kjempefine loen. Dyktig er du!