torsdag 27. oktober 2011

Den første esken...

Den første esken med scrappesaker er på vei ut av scrapperommet mitt.. Jeg fant ut at jeg ikke har brukt for de 3 (!) hyllene med got flowers jeg har stående her på scrapperommet.. Kan sikkert klare meg uten de en stund.. lol.. Har vel knapt tatt i en got flowers krukke på åresvis. Men det er da en start. Tenkte også å pakke ned de fulle albumene som står her også etterhvert. Har strengt tatt ikke brukt for å bla i de akkurat nå heller. Vi skal ta et stort flyttlass om bare halvannen ukes tid. Så da må jeg få ryddet ned mest mulig av det rommet her nå..

Tenkte å vise frem et av kortene jeg hadde med på shabby chic kurset jeg hadde i går kveld. Ble ganske fornøyd med begge kortene jeg lagde, og det tror jeg de som var på kurset var også. Det var 13 herlige damer som var med meg å lagd kort.


Her har jeg faktisk kun bruk et og 1/4 mønsterark på dette kortet! Pixie Glen fra Prima Devon & Cornwell Stemplet er fra InkadinkadoBlomster fra magnolia og papirdesign. Jeg har også brukt Prima plastblomster; Cinderella Collection Daisy, jeg har hatt alkohol blekk på. Det gav en stilig shabby effekt.


Utrolig hva man får til med bare et ark! :) Er faktisk ikke lenge til vi flytter.. tida går så fort.. i dag har jeg i allefall meldt flytting til posten.. et skritt av gangen.. :)

Takk for at du stakk innom meg! :)

I made this Shabby Chic card for a class I taught yesterday. I've mostly used Prima on the card. I love the fact that I only used one sheet of paper on this card. :) Thanks for dropping by!

6 kommentarer:

Bodil sa...

Hei :)
Kjempefint kort du har lagd. Herlige med alle de flotte detaljene.
Lykke til med pakking og flytting.
Klem fra Bodil

Anonym sa...

Dette var min favoritt av de kortene vi lagde i går. Digger sånne smådetaljer som man kan putte her og der, og det var flere av de på dette kortet enn det var på det andre, selv om det andre også var genialt. Tror ikke alle var like begeistret for rullingen (eller ostekluten som enkelte forbannet opp og ned), men jeg storkoste meg hele kvelden. Gleder meg til julekort B neste onsdag :)

Lise in Norway sa...

Spennende ble det Yasmin Skikkelig scrapping på kortet Just LOVE it

TrineH sa...

Kjempefine kort Yasmin... jeg DIGGER begge to. Spes det "rullekortet"... *sukk* To die for rett og slett.

Du er super dyktig.
Klem fra kollegan din :) Glaaaaa i deg......

lillesmor sa...

Så flott kort! Lykke til med pakking og flytting, og jeg regner med det blir et lite flyttelass bare å få flyttet ut av scrapperommet;-)
Fortsatt god helg.

Elisabeth Helland sa...

lekkert!! lekkert og lekkert! igrunn ikke så mye annet å si om det....
-men ha en fin fin dag du og dine i alle fall...kanskje en kreativ en også?...