søndag 2. oktober 2011

Store forandringer...

Det kommer til å bli store forandringer i livet mitt framover. Vel.. det er vel egentlig snakk om vårt liv. Vi bestemte oss i sommer for å flytte til Trøndelag.. rettere sagt.. Kyrksæterøra. Min mann har familie der, vi har hatt hus der i straks 10år. Forandring fryder sies det. Det gjenstår å se. Det som blir fantastisk er å få litt større scrapperom, det er fantastisk natur der og flott for ungene. Det som er trist (mest for meg) er at vi må forlate familien min her, og alt jeg er kjent med. Og at jeg må slutte på Bikuben. Trodde aldri jeg skulle si ifra meg den jobben der, men det blir litt vanskelig å komme seg på jobb når jobben er 50mil unna der du skal bo. Så fra nyttår av er jeg en arbeidsleidig kvinne. Det har jeg i grunn aldri vært..

Jeg har satt opp en haug med nye kurs, som jeg så klart håper blir fylt opp av mange scrappelystene damer. :)

Her et sneakbilde på minialbum kurset den 11.oktober :)


Har også satt opp julekort kurs den 17 og 25 oktober. Dette kurset går to ganger.. :) Et par sneakbilder på dette også.. :)


Vi skal lage to julekort og en pakkelapp! :)


Jeg håper jeg får tid til å oppdatere bloggen min oftere.. :) Jeg lager masse fortiden, men tiden strekker ikke alltid til :)

Takk for at du tok turen innom, og jeg blir alltid gla hvis du legger igjen et lite spor, slik at jeg kan besøke deg! Hva synes du forresten om den nye blogg make-over'n min? :)

8 kommentarer:

Scrappellen sa...

Hei hei!:)
DEER fant jeg bloggen din, etter å ha lett vel og leeenge, hihi. Så spennede dette kurset høres ut som da..og fluttinga også!:) Det er sprekt å flytte 50 mil away!!?!;) du kommer nok til å storkose deg!:)
Lykke til med alle prosjektene!;)
Hilsen Ellen

*marion* sa...

Hei =)

Ja så spennende da , ja da må det vel gå andt å få til noe , tror du får en utrolig spennende tid i mØte å håper du blogger om det oxo
Men det er langt å flytte ja , mannen har familie i trøndelag så vi bruker å være der innimelom =)

Elisabeth Helland sa...

spennende tider på gang ja... og arbeidsmessig skal du se det nok ordner seg for snille barn... :o)

bibbi sa...

Oi, det blir jammen litt av en forandring ja!!! Sprekt gjort! :)
Å jeg som hadde håpet å treffe deg på Bikuben til våren/sommeren en gang... ;) Skal mannen din fortsette i jobben sin, eller blir det nytt for han også?

Lula sa...

Hei Yasmin!

Long time no see ja;) Tuusen takk for den søte pakka, du er bare så snill! Trøndelag ja, det blir store forandringer både privat og jobbmessig. Men du klarer det du! Spennende å høre om det;)

Ta vare på deg selv!

KLEM

Scrappekatten sa...

Velkommen til Trøndelagen skal du vøre. Har røtter fra Hellandsjøen jeg, og mange gamle venninner på øra. Håper du kan komme til Tr.heim m kursene dine for her er det dårlig stelt Har aldri vørt på et kurs jeg, men stort sett flink m hendene og kan å lese. Du trenges her oppe skal jeg si deg.
Klem fra Katarina

TrineH sa...

Jeg vil ikke at du skal flyyyyyyyyytte....... *sukk* Blir så trist på jobb uten deg... Søren også :( Men da får vi vaffal ta en tur til Mongolia butikken sammen også kommer jeg på scrappeferie i barteland :)

klem på klem på klem også enda en klem :)

Jeanette sa...

Veldig trist at dere skal #flytte så "langt" unna :( Er så glad i dere alle sammen :)