torsdag 17. januar 2013

Happy Winter Smile

På tide med en oppdatering igjen.. :) Jeg lager ting og tang hele tiden, men det er ikke alltid jeg kan vise frem alt jeg lager med engang. Inne på forumet CasaKreativ så har de en "Papiralong" gående, og jeg tenkte å prøve å være med på den det året her.. Jeg har i allefall fått med meg januar oppgaven!


Oppgaven var å lage en layout i hvitt og bruntoner og den skulle inneholde et snøfnugg.. Må vel innrømme å si at denne ble vel litt mer beige/brun med hvit.. Gjenstår å se om den blir godkjent. Her er i allefall siden:


Alle arkene på denne er fra Heidi Swapp sin serie "Vintage Chic". Jeg har brukt snøkrystaller som jeg har stansa ut fra Sizzix dies, noen snøkrystaller i tre jeg har hatt liggende en stund samt et par fra imagnisce. Chipboard hjertet er fra Pink Paislee og rammen stemplet rundt er fra 3rd eye. :)


Et lite nær bilde av de mange lagene med snøkrystaller og ark.. Jeg digger å lage lag på lag på lag på lag! :)
Takk for at du tok turen innom meg i dag! :)

This is a layout I made for a challenge at a norwegian scrapbook forum called CasaKreativ. The challenge was to make a layout only using brown and white colors and the project had have a snowflake. I've used paper fra Heidi Swapp and snowflakes from diffrent companies. The egde is stamped with a frame piece stamp fra 3rd Eye. Thanks for dropping by today! :)

4 kommentarer:

*marion* sa...

Så nydelig side Yasmin , å for en deilig liten glakar da =)
Digger snøfnuggene og fargene opp mot bilde det popper skikkelig alså , kul klem Marion

Birgitanita sa...

En fin LO du har laget. Liker veldig godt alle lagene med snøkrystaller.. fin effekt. :)

Tonje sa...

Nydelig LO! Herlig vintergutt da :) Likte godt lag på lag effekten, og fargevalget!

Scrappegal sa...

Utrolig mye kult, lekkert og vakkert du lager altså!!!! ♥ ♥ ♥ Masse herlig inspirasjon! Takk for at du deler!