fredag 29. mars 2013

Mamma - 13@rts Gjestedesigner

For en liiiiten stund tilbake var jeg invitert som gjestedesigner hos 13@rts.. Jeg tenkte at jeg kunne vise frem den andre layouten jeg lagde..


Jeg slo faktisk to fluer i en med denne siden. Jeg er med på papiralongen inne hos Casakreativ og forrige måneds oppgave var å lage en layout om eller med mamma og bruke fjær på layouten.. Samtidig som jeg skulle lage noe med disse papirene fra 13@rts funket det så bra! :)


Slik ble layouten helt ferdig: 

Alle papirene brukt er fra serien "All is love". Jeg har også brukt stempler fra 3rd Eye. Jeg har litt problemer med å bruke rosa når jeg scrapper siden jeg ikke har jente barn selv, så da må andre bli med.. sånn som mamma :) 


Jeg har brukt blomster og fjær som dekor på layouten. Fjærene er fra Studio Calico og Jenni Bowlin.. Mistet den slik at den passet bedre inn.. :) 


Ble veldig happy med denne siden.. Den er romantisk og veldig rooosa men jeg synes den funker. :) Takk for at du stakk innom meg i dag og fortsatt gooood påske! :) :)

A layout I made as a guest desginer for 13@rts. All the papers used are from their "All is Love" collection. I've also combined this layout with a challenge at the Scrapbook forum "CasaKreativ" and I was suppose to scrap a layout or a paper project with the theme "Mother" and I had to use feathers on it.. :) I think I did ok on this layout.. :) Thanks for stopping by!

4 kommentarer:

Helle sa...

Å så flott!!
Du er altså så flink,Yasmin!
Påskeklem fra nord
-Helle-

Pam sa...

LOVe it ...beautiful Yasmin !!

*marion* sa...

Så herlig side da Yasmin , kult med de hjertene bak å herlig baggrunn klem

Anonym sa...

Hi, I am visiting your blog for the first time, through 3rd eye blog. Congratulations on making it to the Design Team! I love your style and this layout really impressed me, love the layers and empty space. I know what you mean that its not easy to use pink when you don't have any daughters, I also have only boys, three of them!

It is nice to "meet" other Scnadinavian scrappers, I am originally from Finland but live in the UK at the moment. :)

Ha det bra!