fredag 17. august 2012

ScrappStilen

Inne hos Scrappehuset denne måneden har de en utfordring som heter ScrapStilen. Jeg har faktisk aldri vært med på en utfordring inne hos de, men denne passet så godt for bildet av min Oldemor. Stilen denne måneden er "Vintage" :) Her er layouten jeg lagde til utfordringen...



Jeg har virkelig storkost meg med å bruke masse ting fra Glitz design! Jeg mesteparten av tingene jeg har brukt er fra serien "Happy Travels" som har en herlig vintage feel. Digger Glitz. Har også brukt whatnots og paper layers fra Glitz.
Å scrappe vintage er så kult, masse lag og pynt.. Digger det.. :)  Blomster fra Prima og treklokken er også fra Prima. Knappene har jeg arvet av mannen's Tante Kari.. 


Har også brukt blomster fra Prima, og metall sommerfuglen er fra Pink Paislee.. Har også brukt små blonde duker jeg har fått tak i på loppemarked. :) Bildet er av min mors mor. Så min oldemor. Skulle ønske jeg hadde truffet henne.. 

Takk for at du svingte innom! :)

I made this for a Norwegain Challange blog called "Scrappehuset". This challange is "scrapp the style" and this time it's Vintage. I've used ALOT of stuff from Glitz. I love Glitz. I've embellished with lots of Prima flowers. Thanks for stopping by!:)




3 kommentarer:

Ida / Little sa...

Så herlig layout med masse flott detaljer. Liker så godt når de aller eldste bildene blir brukt og får nytt liv! :) Takk for at du tok utfordringen vår med din nydelig kreasjon!

Ida

Bente sa...

Lekker LO du har laget:) Elsker at det er farger på LO`en. Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

Torill sa...

Det var jammen på tide at du ble med også - og synd du ikke kan bli med på så veldig mange flere... for dette var en knall side som jeg likte veldig godt!

Takk for at du ble med:0)