søndag 5. august 2012

Selected Scrapper

Oh yes! Jeg er så stolt over å kunne si at jeg er Selected Scrapper over hos Skissedilla denne måneden! :) Jeg fikk en utrolig hyggelig mail fra Dilla jentene som man selvfølgelig ikke kan si nei til. Så i hele august kan du se mine layouter hos Skissedilla.. Jeg er beæret over at de spurte meg! :) Har vært litt ute å reist de siste to ukene, har vært hos min mormor i Nord-Norge, som er alltid er kjempe koselig.. Men, over til Layouten..


Jeg har brukt denne lekre skissen til Naboen og dette er sketch nr 171:


Og slik ble mitt ferdige resultat: 


Jeg har lekt meg litt med skissen da, for det første har jeg snudd den oppned og flyttet tittel område over på andre siden. I stedet for to bilder, la jeg til et ekstra bilde. Jeg har stort sett brukt prima på denne lo'n. Ark og blomster er fra eldre Prima serier. Bokstavene er fra American Crafts og Doodlebug.


Jeg har faktisk testet PanPastel på denne lo'n. Det er ikke så lett å få frem på bilder da fargen var veldig lys. Det er så enkelt å bruke og gir en utrolig kul effekt. Du har små svamper du smører pudderet på med. Jeg har brukt en stensil fra The Crafters Workshop for å lage rundingene.. Ved å bare smøre PanPastel på kan du variere fargestyrken enkelt. Jeg har brukt fikserings spray for å få festet pudderet ordentlig på. De runde pebbelsene er fra Making Memories. Jeg har også brukt en trykk knapp fra en bukse.


Cherish stemplet er fra Heidi Swapp.. Utrolig stilig stempel som faktisk er med i rak pakken min om man blir med! :)

Takk for at du tittet innom!

I'm so proud and honored that the Dilla Girls asked med to be their selected scrapper this month! This is my first sketch of the month and I hope you like it! :)

10 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye, så kult med SUS hos dilla da!!!
Og herlig LO du har laget, tøft med Pan Pastel (ja, ser det godt jeg )!
Ha en super søndag!
klem

Veronique sa...

Kjempe lekker LO ♥


Veronique

Lene sa...

Denne var utrolig flott ! Digger stensilen du har brukt og de herlige fargene. Herlig herlig ! Gratulerer så mye!

Arnlaug sa...

Nyyydelig layout! Og utrulig gøy at du er gjest hos oss:-)

-Aina- sa...

GRATULERE SÅ MASSE♥
For et utrolig lekker LO, Morsome bilder/historie som er blitt rammet inn på en flott måte.
Hva slags fikseringspray bruker du?

God ny uke til deg og dine

mette sa...

Guriland noe så nydelig:)))Her kommer jeg garantert igjen:)
Gratulerer så masse.

Unknown sa...

Herlig side, Yasmin!! Liker stilen din så utrolig godt. Gratulerer som selected scrapper, det er stas!!

*marion* sa...

grattis så gøy da , rålekker side å kult å se deg bruke raindrops , flinka =)

Karin sa...

Gratulerar!! En otroligt vacker och inspirerande layout du skapat.

Marie sa...

Spännande, fin och detaljrik layout.
Gillar den jättemycket!