søndag 26. august 2012

Sjarmør

Da var jeg inne i min siste uke som Selected Scrapper inne hos Skissedilla! Det har vært fantastisk morsomt å være med denne måneden. Jeg har storkost meg og det har gitt meg et spark bak til å scrappe litt.  
Jeg digget denne ukens skisse! Her er skissen jeg har scrappet etter denne uken. 


Nabon har laget denne ukens fantastiske skisse. Hun rocker på skisser altså! :) Og slik ble min versjon av hennes skisse: 

Jeg digger dette bildet av Collin. Han er så luring på det bildet.. Veldig typisk han. Så herlig!! :) Jeg har malt med gesso på bakgrunn og brukt en maske fra Pink Paislee. Jeg har mistet litt og brukt marble black dylusions til å lage de sorte flekkene. Arket er fra magnolia, har revet ut noen sider av en notatbok og brukt det samme bildet tre ganger.

Blomstene og stjernene er fra Prima. Mini rosene er fra Papirdesign og cherryblomstene er fra Magnolia. Åh.. Ja.. alfabetet.. også fra Prima.. :)

Har brukt kakeservietter og trykk knapper. Har malt på rosene med gesso for å "duse" de ned. :)

Jeg er nå ute å trener 3 ganger i uka! Jeg er så stolt at jeg endelig er ute å gjør noe.. Jeg har nedtelling til min scrappetur til Italia.. 3 uker igjen! Bare å henge i å trene fram til da.. :) Takk for at du stakk innom! Blir alltid super gla for kommentarer :)

My month as Selected Scrapper at Skissedilla is over and this is my last sketch. I loved this sketch so I just had to use this picture! This picture of Collin is so awesome it really captures him! :) Thanks for stopping by my blog :)


8 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Herlig og lekker layout igjen fra deg!
ønsker lykke til med trening og ha en God tur til Italia!
Merete

STI sa...

Super flot Lo og du har ret: Cool skitse :)

Sylvia sa...

Alldeles nydelig rett og slett!!
Herlig fargebruk og stilig pyntet:-))

Ha en fortsatt fin dag.

Sylvia

Jeanette sa...

Rett og slett nydelig <3

Karin sa...

En helt underbar lyout! Scraptur till Italien låter spännande. Var i Italien???

Vicky Varvadouka sa...

Wozers!!!!!!!! I LOVE the design and the flower clusters!!! Fantastic page! So eye catching! TFS!!
xxx

*marion* sa...

For en fantastisk fin fargekombinasjon , å så utrolig fin side , kan se å se å aldri bli lei , henter masse inspirasjon hos deg , klem Marion

Marthe sa...

Skikkelig sjarmtroll ja! Og en nydelig layout med fine detaljer :)