søndag 19. august 2012

To much fun!

Jeg storkoste meg med å lage denne ukens skissedilla skisse! Har lekt med farger og restepapir for å lage layouten min. :) Det har vært noen dager med fint vær her også. Vi skal bygge veranda, og fikk endelig handlet det vi trenger til å begynne å bygge i går! På en annen side har jeg begynt å trene. Det er bare 4 små uker til jeg reiser til Italia, og noe måtte gjøres! STOLT! :)


Denne ukens skisse synes jeg var knall morsom å jobbe med. Her var det mange muligheter for en kul layout! Sjekk ut hva de andre jentene lagde over i skissedilla bloggen. Her er i allefall skissen jeg har brukt: 


Det er nabon som har laget denne. Hun er fantastisk flink på å lage skisser og de er alltid veldig inspirerende. Her er i allefall mitt bidrag: 


Jeg har kost meg med å scrappe bilder av broren min og mammaen min. Vi har en så morsom tone når vi er sammen og alt er veldig uanstrengt når vi henger sammen. Bildene her er tatt på mcd når vi var der i forbindelse med Felix sin bursdag. Jeg har brukt ark fra Basic Grey, og masse restepapir blant annet fra BoBunny, love elsie og my minds eye. 


Har pynta med chipboard stjerner fra Heidi Swapp, epoxy stickers fra både love elsie og Prima. Snakkeboblen er fra et ark fra BoBunny.. Passet så godt til bildene jeg har brukt synes jeg! :)



Disse epoxy stickersene fra love Elsie er bare så tøffe, men også veeeeldig veldig gamle.. Men alltid morsomt å rote i gamle saker og finne noe brukbart! :) 

Takk for at du stakk innom, og jeg blir ytterst glad for en kommentar! :) 

My take on this weeks Skissedilla Sketch as a Selected Scrapper. I enjoyed making this so much.. always fun to use funny pictures. This is my mum and brother at mcdonald's a couple of years ago. I've used Basic Grey, BoBunny and a whole lot of scrap - paper on this. I hope you like it! Thanks for stopping by, and I'd be so grateful for a comment! :)

5 kommentarer:

Lene - Nabon sa...

liker masse, og ler også! Morsom og kul!!!

Cecilia sa...

Jeg digger hvordan absolutt alle stiler blir så selvfølgelige når du gjør det! Love it - igjen! <3

Vicky Varvadouka sa...

Hi Yasmin! I am so happy I have found your blog through skissedilla! I had a look to your work and I just LOVE your style! I am a new follower and I'll be in touch! Thanks for the inspiration!!!
xxx

Elisabeth Helland sa...

like-liker-har likt....hehe..nå som skolen er igang kjenner jeg at jeg må variere kommentarene litt og hvilken bedre måte enn å skrive det i en kommentar.....helt smashing denne LO'en din..

Georgia Heald sa...

So bright and fun, love it! It brought a smile to my face as soon as I saw it. Great to see pages that aren't too serious and that have a sense of humor ♥♥♥