tirsdag 19. februar 2013

Summer - Inkido Style

Min tur i dag på Inkido bloggen.. jeg må ærlig innrømme at jeg er klar for litt vår, sol og grønt gress mellom tærne og arkene i serien "Beautiful Memories" gir meg akkurat den følelsen!

My turn today over at the Inkido blog and I have to admit that I'm soo ready for spring, sun and green gras between my toes. The newest Collection "Beautiful Memories" gives me just that summer feeling. 


Jeg digger dette prikkearket her! Perfekt til bakgrunn.. akkurat passe rolig til å kunne lage mengder med artigheter på siden. Jeg har også brukt tre ark fra "Beautiful Memories" Kolleksjonen. Alle med en deilig sommerlig følelse!

I love this dotted paper. It's just perfect for backgrounds! I've also used three of the papers from the beautiful memories Collection. All with that lovely summer feeling. 



Jeg synes det er så herlig med ark man kan klippe i sånn som sommerfugl arket som gir så mye pynt! 
Har også hatt på litt Art Anthology Frost Sorbet. Mengder med blomster, bling og perler. Digger det altså! :)  Lagde også malings drypp med gesso! Takk for at du stoppet innom meg i dag! :) 

I love papers that I can use to cut out little pieces. They give you so much embellishments!
I've also used a bit of Art Anthology Frost Sorbet. Alot of flowers, bling and pearls. I just loove embellishments. I also made drippage with some gesso. Thanks for stopping by me today! :)

5 kommentarer:

Cathrines-creative sa...

Lekker LO....

Jeanette sa...

Herlig sommer LO av Felix. Digger all pynt og papir :D

Marianne/skorpionen sa...

Herlig sommerlig side :)

Richele Christensen sa...

Beautiful!!

Beatrice sa...

Helt nyydelig LO. Masse fine detaljer. Er enig med deg i at sånne klippark er veldig fine. ;-)