fredag 3. mai 2013

Blow - Prima BAP April

Jauda.. vet at april er ferdig og vi liksom er i mai selvom det ser ut som vi er midt i februar ute.. Må si at jeg blir like deprimert hver gang jeg våkner opp og ser at det faktisk har lagt seg litt snø på bakken. Men men, jeg koser meg med å titte på gamle sommerbilder og kom over et herlig bilde av Felix fra 2009 som bare måtte scrappes. Jeg har til og med printet ut et ekstra for å henge opp på veggen.. Sommerlykke!


Skissen jeg har tittet etter er det Nabon som har laget og slik ser den ut:


Slik ble mitt ferdige resultat: 


Jeg digger den Fairy Rhymes serien fra Prima og Jodie Lee. Den er så vakker og romantisk og perfekt til bilde jeg valgte. Har ellers pynta den faktisk litt rosaish.. men det synes jeg ikke er så farlig.. Har stemplet litt med stempler fra Prima og alle blomstene er også derfra. 

Har også brukt en trefigur og en liten metallsommerfugl også begge de er fra prima. Bokstavene er utrolig kule. De er selvfølgelig også fra Prima, men de er av den litt eldre sorten.. Jeg liker dem godt! :) Takk for at du tittet innom meg i dag :) 

I wanted to share with you my layout made after Prima's BAP for April. I've enjoyed myself in the fantastic world of Prima products from paper to wood embellishments. I love this picture of  my son.. It's just classic! Thanks for stopping by me today!:)





6 kommentarer:

Nora sa...

Nydelig LO Yasmin :)
Lekre farger og detaljer. Du er superflink!

God helg!

Zanka sa...

Yasmin, this page has a serious amount of magic in it... Awesome!!!

Merete/Scrappeguri sa...

Bare helt Nydelig! Ha ei fin helg og kanskje litt mere vår i lufta om noen dager!
Merete

Broggis sa...

Vakkert!!!
Trenger litt inspirasjon jeg så, nå er det bloggtråling hos deg :)

Katja/MezzaNotte sa...

Vilken snygg tolkning! Dina bokstäver är hur läckra som helst! Klem

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så otroligt fin vännen! Insåg att jag köpte detta pappret igår :) Kanske mitt undermedvetna ;) Kram!