mandag 20. mai 2013

Dare to Dream

I dag har jeg litt nyheter å dele samt en layout jeg har laget! :) Det er varmt her i hemne nå, men skal ikke klage for det blir raskt kaldt igjen.. Utrolig at man har hatt to flotte dager uten noe som helst regn. :)

Jeg fikk en super koselig mail av jentene på Skissedilla som lurte på om jeg kunne tenke meg å bli en av "dilla-jentene" og det klarte ikke jeg å si nei til! Skissedilla jentene har alltid fantastisk inspirerende skisser og et fantastisk team!  Mitt første bidrag til bloggen ble allerede lagt ut i går.. :)

Her er skissen for denne uken: 



Og slik ble resultatet mitt: 


Denne layouten ble et lite kinderegg.. Dette er også ukens layout for Poppy design.. Jeg har stort sett bare brukt ark, pynt og stempler fra Poppydesign på denne. Arkene er hentet fra "be creative" serien. Blomstene og de små klokke skivene er vel omtrent det eneste som ikke er poppy.. Må si at denne layouten er jeg kjempe fornøyd med.. :)


Blomstene valgte jeg bare ut av form. De ble mistet med diverse mist etterpå og fikk da den fargen de har.. Etter de var ferdig mistet, malte jeg på toppen med gesso. Jeg har stemplet med stempler fra Poppydesign. Både sommerfuglen og "dream" er stempler. Takk for at du stoppet innom meg i dag :)

I have some news to share today and a layout.. I was asked to join the Skissedilla team..and I couldn't say no to that!! Skissedilla has an awesome team of great girls! :) The layout is made after the sketch and is also my DT layout for Poppydesign this week! :) Thank you for stopping by me today! :)


11 kommentarer:

Jonna sa...

Denne var nydelig! Herlig bruk av mist og farger.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men åhhhh vad roligt! Nu har jag flera vänner som kommit med i teamet! Du, Mette och Eila :) STORT grattis! Du kommer göra ett super jobb! KRam!

Tone-Lill sa...

Grattis som nytt medlem sos Skissedilla, en fantastisk flott LO du har her :)

Brit Sviggum sa...

Yasmin, denne LOen er helt utrolig flott :) Vi er så glade for at du ville være med oss. Elsker alt du lager. Blir veldig kjekt å jobbe med deg. Klem fra Brit

Marianne/skorpionen sa...

Må få gratulerer deg her inne også!! Gratulerer så mye og så kult!
Og Loen din er rett og slett nyyyydelig!

Silje sa...

Nyydelig layout, Yasmin! Så herlige farger og detaljer på denne : ) Og gratulerer så mye med å være en av Skissedilla jentene! Klem,

Richele Christensen sa...

Beautiful layout! I love all the soft colors. Congratulations on the DT.

Patricia sa...

I'm a new follower! Love your work on this LO!!!

Elizabeth sa...

Sukk, så nydelig! En fryd for øyet! Klem, Elizabeth

Elizabeth sa...

Sukk, så nydelig! En fryd for øyet! Klem, Elizabeth

Arnlaug sa...

Utrulig gøy å ha deg med:-) Du lager heilt fantastiske ting, og denne LOen er NYDELIG!