mandag 13. mai 2013

Inkido eske

Inkido dag her på bloggen! Vanligvis disker jeg opp med layouter på mine Inkido dager, men jeg hadde en super liten eske som jeg hadde vunnet i en trekningspremie da jeg var på "Scrapp med hjertet" treff i mars som bare ropte på å bli dekorert med romantiske Inkido papirer.

Inkido time on my blog today! I tend to make alot of layouts on my Inkido days, but I had a super little box that I had laying on my desk and it just wanted to be decorated with romantic Inkido papers. 

Jeg har brukt papirer i den nydelige serien "Beautiful Memories". Om ikke lenge kommer det jo også en ny kolleksjon i samme stil "Beautiful Memories 2". Mesteparten av blomstene er også fra Inkido.

I've used papers in the stunning series "Beautiful Memories". And I don't think it's to long before the new collection "Beautiful Memories 2" is coming out. Most of the flowers on this is from Inkido also.


Jeg har også satt på en liten metall sommerfugl som jeg malte med gesso. Samme ble gjort på toppen av blomstene for å lage en litt mer shabby chic utseende.

I've also added a small metal butterfly that I've painted with Gesso. I did the same thing on the top of the flowers to make a bit more shabby chic look to the project.

Inside er dekorert med det samme papiret som på fronten. Papirer er så flott med de vakre fuglene. Eksen kan jo bli brukt til gave eske for smykker og slike ting.

The inside of the box is lined with the same paper as the front with the lovely birds. The box can be used as a gift box to hold jewellery or things like that. 


Takk for at du besøkte meg i dag, du må huske å svinge innom Inkido bloggen for flere fantastiske prosjekter. 

Thank you for visiting my blog today.. You have to remember to pop by the Inkido blog for more fantastic projects! 

4 kommentarer:

Dorota Dołęga sa...

ultra sweet :)

Nora sa...

Nydelig eske Yasmin!
Lekre papir har du også brukt :)
Ha ei fin uke :)

Marianne/skorpionen sa...

så nydelig!!

berta sa...

Så utrolig nydelig eske...jeg bare elsker de arkene du har brukt, og jeg ble skikkelig glad når du sier det kommer en lignende serie...gleder meg stort :-)