torsdag 30. mai 2013

Girlsa - 3rd Eye & Art Anthology Layout

En liten kinderegg layout i dag. Denne layouten har jeg laget både for 3rd Eye Craft og Art Anthology.. Noen ganger må man kombinere designteamene sine litt for å få unna litt prosjekter.. :)


Jeg scrapper såå sjelden layouter med rosa/røde farger.. Jeg er gutte mamma, så det går mye i blått, grønt og slike farger.. da er det ekstra moro å lage en layout som har en litt annen farge enn vanlig. :)

Her er jeg og venninnen min Ina i Tower of London. Vi var der sammen med mennene våre i juni 2012. Ordentlig kos tur sammen med de.. Her har jeg brukt masser av maling fra Art Anthology.. Jeg startet med å ha litt velvet på bakgrunnen, helt først.. Det synes knapt nå, men er det lilla man ser helt øverst på siden over bildet. Brukte en stensil med Art Anthology Frost Sorbet, og deretter pyntet med blomster og resist canvas.. Mistet over med Colorations fargene "Heart" og "Glorious" samt at jeg dryppet litt "Raider" på.. 
Jeg stemplet bakgrunnen litt her og der med 3rd Eye stemplet "HoneyComb 2" som bare har konturene.. Digger det stemplet.. Akkurat passe stort! :) Også stemplet "Lightbulbs" på en manila tag og klipte ut.. Lyspære delen fikk et lag med "Dazzle" sorbet. 

Et closeup bilde av stemplingen, teksturene, stensileringen med frost sorbet.. jah.. masse som skjer egentlig.. Takk for at du stoppet innom meg i dag! :) Ha en super kreativ dag!

A double designteam post today! This time my post is both for Art Anthology and the awesome Polish Stamp company 3rd Eye Craft. You can read this entire post over at the Art Anthology blog.. or the stamping part over at the 3rd Eye blog. I've played a lot with different paints and textures! :) Thanks for stopping by today and do have a super creative day! :)

2 kommentarer:

Linda Brun sa...

En lekker og femi layout. Enig i at noen ganger er det herlig å slå seg løs med rosa, blomster og skikkelig slå ut håret. Herlig inspirasjon.

mosia sa...

beautiful! nice colours and the photo is great!