tirsdag 21. mai 2013

My heart a 3rd Eye Layout

Min tur i dag på bloggen til 3rd Eye.. Jeg har stemplet og kost meg med de herlige stemplene fra 3rd Eye og laget egentlig en litt sommerlig layout.. :)

Jeg digger hvordan fargene ble på denne.. Planen var egentlig å lage noe helt annet, men den ble nå sånn som dette. Har brukt en die-cut ramme fra Dusty Attic og malt den hvit med gesso og crackle paint. 


Jeg har brukt 3 forskjellige stempler fra 3rd Eye på denne. Stemplet bakgrunnen med Large Script stamp.. Deretter stemplet jeg noen små sommerfugler på et mønsterark fra Authentique og klipte de ut.. Bladene er også et 3rd Eye stempel som jeg gjorde det samme med som med sommerfulgene og plasserte de der jeg synes de passet best.


Sommerfulgene fikk også et lag med clear rock candy Crackle paint. Fargene ble så fine på layouten altså!! :) Et lite tips til oss som liker mye mixed media og har litt eldre ark fra Poppy design.. De er så tykke og fine og kan holde MENGDER med mixed media. De er hvite på baksiden, så det er bare å flippe de over å begynne å jobbe :)

My turn today over at the 3rd Eye blog! I love the stamps and i've created a summer layout with the gorgeous butterfly and leaves stamp. And Stamped the Large Script on the background.. Drop by the 3rd Eye blog for more details! :) Thanks for stopping by my blog today! 

4 kommentarer:

lillesmor sa...

Utrolig fin!! Den blå bakgrunnen fremhevet bildet og den fine pynten din utrolig godt!!
Grattis med plass på Skissedilla forresten:-)

Chantal Vandenberg sa...

Wow this is brilliant!!!!!!!!!

Tone-Lill sa...

En skikkelig herlig sommer LO. Flotte blader og sommerfugl du har laget :)

Arnlaug sa...

Denne var heilt fantastisk vakker! Nyyydelig blåfarge!