fredag 3. januar 2014

Wood Sun Album!

For en tid tilbake så var jeg med i en swapp med Art Anthology og Genuinerly Jane. Jeg fikk et par flotte album som jeg kunne lage noe gøy ut av og jeg valgte dette herlige albumet. Lengtet litt etter sommeren! :) 
Jeg brukte  "Sun" Wood album fra Genuinerly Jane. Jeg mistet alle sidene i albumet som forøverig er laget av tykke sider av tre med mistenen "Glourious, Honey Bee og Paprika" Colorations.

På denne siden fingermalte jeg med "Satin Gold og Kenyan Copper" Sorbet. Har også brukt papirer fra Glitz og alfabet stickers fra Prima. 

Morsomt album og jobbe med. Koste meg masse når jeg lagde dette. Håper du også lengter litt etter sommeren sånn som meg! :) Takk for at du stoppet innom meg i dag! :) 

I made this wood album in a swap with Genuinerly Jane. Thick and good wood pages and everything painted with Art Anthology paint! Other products are from Glitz and some from Prima. Thanks for stopping by me today! :) 

2 kommentarer:

Arnlaug sa...

Så herlig album! Elsker alt som har med sommar å gjera og gleder meg veldig til varmen kommer tilbake no:-)

Elizabeth sa...

For en deilig fargeeksplosjon! Herlig! Ønsker deg et kreativt og godt nytt år. Gleder meg til å bli inspirert av deg i år også! Klem, Elizabeth