Jeg fortsetter å vise frem noen av de bokmerkene jeg lagde til lærerene på skolen til ungene. Jeg prøvde å lage så forskjellig som mulig, for hvert lærer individ er forskjellig også.
På dette bokmerke brukte jeg distress ink og dyppet tag'n i fargene for å lage bakgrunnen. Jeg stemplet med stemplene "The Proffesor 2" fra Tim Holtz. Lyspærene er i tillegg embosset med klart embossingpulver.
