Viser innlegg med etiketten Fusetool. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Fusetool. Vis alle innlegg

søndag 6. august 2023

Bokmerke - Det gode liv

 Jeg fortsetter å vise frem noen av de bokmerkene jeg lagde til lærerene på skolen til ungene. Jeg prøvde å lage så forskjellig som mulig, for hvert lærer individ er forskjellig også. 




På dette bokmerke brukte jeg distress ink og dyppet tag'n i fargene for å lage bakgrunnen. Jeg stemplet med stemplene "The Proffesor 2" fra Tim Holtz. Lyspærene er i tillegg embosset med klart embossingpulver. 

Produkter kjøpt hos Korthobby.no:
Ark: 
Stempler: 
Medier:
Dekor:

Lag deg selv en nydelig søndag! 
Scrappeklem fra Yasmin 

tirsdag 27. juni 2023

Bokmerke - Kvalitetstid

  Den siste tiden har jeg vært travelt opptatt med å lage bokmerker til lærerene ved småguttene mine sin skole. Etter en liten diskusjon med FAU ble man enig om at Bokmerker varer lengre enn en liten kvast med roser og jeg fikk oppdraget med å lage merkene. 



Plastlommene til bokmerket lagde jeg ved bruk av Fuse Tool. Med litt øvelse er det superlett å lage egne lommer til bokmerkene. 

Det å lage bokmerker er så gøy! Håper du tar deg tid til å lese en god bok i sommer med eget produsert bokmerke :) 
Scrappeklem fra Yasmin

torsdag 1. juli 2021

Bokmerke - DT Papirdesign

 Nå som skolen har ferie og barna er ute å leker seg, oppfordres det også til å lese litt! Sommerles er en digital lesekampanje for barn fra 1 - 7.klasse. Jeg har i den forbindelse laget et bokmerke til en ivrig snart 2.klassing som er med på Sommerles! :) Da måtte det bli enhjørninger og regnbue! Jeg lagde egen lomme til bokmerke ved å bruke fusetool! Det var latterlig enkelt! 




Da jeg hadde lagd ferdig bokmerket mitt, puttet jeg hele inn i en page protector - plastlomme. Ventet i ca 5min til Fuse tool var varm, før jeg fulgte kanten på bokmerke og lagde en lomme til den. Før jeg lukket den helt igjen, drysset jeg litt tørt glitter på innside og lukket den med fusetool. Deretter satte jeg en eyelet i toppen, slik at glitteret holdt seg inn i posen, og jeg kunne feste båndet. Veldig moro. Anbefales! :)