Lørdagen kom og lørdagen gikk bare ved at jeg blunket i dag.. herre.. Har jobbet, og det var masse herlige scrappedamer innom butikken i dag! Så dagen fløy unna der. Har jobbet litt hjemme i kveld også. Og da blir det plutselig natta før man får snudd seg. :)
Tenkte å vise frem det siste kortet jeg hadde på Shabby Chic bursdagskort kurset mitt. Der vi lagde to kort. Det siste kortet ble jeg kjempe fornøyd med. Koste meg med de papirene jeg er omtrent like gla i som prima sine produkter, nemlig Glitz Design..
Jeg har lenge hatt lyst på denne stempel platen fra Clearly Impressed, nemlig butterfly girl. Den synes jeg er så herlig og det er en plate hvor du kan bruke mange av stemplene på. Jeg har stemplet henne med brun memento pute. Jeg har brukt ark fra Glitz serien "Beautiful Dreamer" nyyydelig shabby chic serie.. LOVE it.. :)
Som pynt har jeg brukt Kort og godt perle sirkel, Magnolia Cherryblossoms, Roser og roserknopper fra Papirdesign, Sommerfugler punchet ut i reste papiret fra Beautiful Dreamer. Knapper og hyssing, Doilies, Fjær og osteklut. Tilslutt toppet jeg det hele med Picket Fence Crackle Paint. :) Har også brukt litt bånd. Og en Martha Stewart bordpunch.
Takk for at du stakk innom meg! :)
I made this card for a shabby chic class I had earlier this autumn. I've made this with Glitz Papers and stamps from Clearly Impressed. :) I'm quite happy with the outcome of this card. It's Shabby and Chic! Thanks for dropping by. :)
søndag 13. november 2011
torsdag 10. november 2011
Julekort!
Jeg har holdt 5 stappfulle julekort kurs i år for så mange herlige damer! Tenkte å dele med dere kortene vi lagde på kurs. :)
Jeg starter da med et av de siste kortene jeg hadde på kurs. Jeg liker å kalle det kortet "Vinternatt" da jeg tror om jeg ikke husker helt feil at stemplet til magnolia her heter vinternatt. :)
På dette kortet har jeg stemplet "Vinternatt" fra Magnolia med Vintage Photo Distress ink, malt med vannpensel slik at strekene sklir ut. Deretter hadde jeg liquid applique på og varmet opp dette med en varmepistol. Da får du en skikkelig kul og snø lignende effekt. Arkene jeg har brukt er Pion sin Stjârnhimmel og Papirdesign sin gullmønster.
Jeg har pyntet det hele med to snøkrystaller fra Maya Road med liquid applique og litt hyssing og en knapp. :) For ikke å glemme to søte juletrær fra magnolias siste dies kolleksjon. Jultre "Spruce.
Takk for at du tittet innom meg!:)
I made this card for one of my classes this christmas card season. I've used papers and stamps from nordic producers and I'm quite happy with the outcome! :)
Thanks for dropping by.. :)
Jeg starter da med et av de siste kortene jeg hadde på kurs. Jeg liker å kalle det kortet "Vinternatt" da jeg tror om jeg ikke husker helt feil at stemplet til magnolia her heter vinternatt. :)
På dette kortet har jeg stemplet "Vinternatt" fra Magnolia med Vintage Photo Distress ink, malt med vannpensel slik at strekene sklir ut. Deretter hadde jeg liquid applique på og varmet opp dette med en varmepistol. Da får du en skikkelig kul og snø lignende effekt. Arkene jeg har brukt er Pion sin Stjârnhimmel og Papirdesign sin gullmønster.
Jeg har pyntet det hele med to snøkrystaller fra Maya Road med liquid applique og litt hyssing og en knapp. :) For ikke å glemme to søte juletrær fra magnolias siste dies kolleksjon. Jultre "Spruce.
Takk for at du tittet innom meg!:)
I made this card for one of my classes this christmas card season. I've used papers and stamps from nordic producers and I'm quite happy with the outcome! :)
Thanks for dropping by.. :)
onsdag 2. november 2011
10år...
Ja.. Tenk; Krikke og jeg har i dag vært sammen i 10år!!! Egentlig burde vi har feiret stort, men jeg skal ha kurs på Bikuben i dag.. derfor må vi utsette feiringen bittelitt..
Jeg kan faktisk ikke helt skjønne at det har gått så mange som 10år siden vi ble sammen. Jeg angrer ikke på et sekund og jeg er så utrolig gla jeg har han som min bestevenn og ektemann! :)
Et bilde av oss to i Pisa på vår bryllupsreise for 2år siden... :)
Jeg håper vi får tid til å feire litt senere..
Jippi for oss! :)
Jeg kan faktisk ikke helt skjønne at det har gått så mange som 10år siden vi ble sammen. Jeg angrer ikke på et sekund og jeg er så utrolig gla jeg har han som min bestevenn og ektemann! :)
Et bilde av oss to i Pisa på vår bryllupsreise for 2år siden... :)
Jeg håper vi får tid til å feire litt senere..
Jippi for oss! :)
Julekortkurs 2
I morgen går Julekortkurs B av stablen på Bikuben! Kurset er helt fult med hele 16 deltakere.. Her kommer noen sneaks på hva de skal lage:
dette...
og sist men ikke minst... dette...
Jeg håper alle som skal delta både 2nov og 7.nov blir fornøyd med kortene og så klart håper jeg på et hyggelig kurs! :) Velkommen til alle dere som er meldt på! Vi sees...
Puh.. da må jeg tilbake til forbredelsene.. Takk for at du tittet innom meg! :)
dette...
og sist men ikke minst... dette...
Jeg håper alle som skal delta både 2nov og 7.nov blir fornøyd med kortene og så klart håper jeg på et hyggelig kurs! :) Velkommen til alle dere som er meldt på! Vi sees...
Puh.. da må jeg tilbake til forbredelsene.. Takk for at du tittet innom meg! :)
torsdag 27. oktober 2011
Den første esken...
Den første esken med scrappesaker er på vei ut av scrapperommet mitt.. Jeg fant ut at jeg ikke har brukt for de 3 (!) hyllene med got flowers jeg har stående her på scrapperommet.. Kan sikkert klare meg uten de en stund.. lol.. Har vel knapt tatt i en got flowers krukke på åresvis. Men det er da en start. Tenkte også å pakke ned de fulle albumene som står her også etterhvert. Har strengt tatt ikke brukt for å bla i de akkurat nå heller. Vi skal ta et stort flyttlass om bare halvannen ukes tid. Så da må jeg få ryddet ned mest mulig av det rommet her nå..
Tenkte å vise frem et av kortene jeg hadde med på shabby chic kurset jeg hadde i går kveld. Ble ganske fornøyd med begge kortene jeg lagde, og det tror jeg de som var på kurset var også. Det var 13 herlige damer som var med meg å lagd kort.
Her har jeg faktisk kun bruk et og 1/4 mønsterark på dette kortet! Pixie Glen fra Prima Devon & Cornwell Stemplet er fra InkadinkadoBlomster fra magnolia og papirdesign. Jeg har også brukt Prima plastblomster; Cinderella Collection Daisy, jeg har hatt alkohol blekk på. Det gav en stilig shabby effekt.
Utrolig hva man får til med bare et ark! :) Er faktisk ikke lenge til vi flytter.. tida går så fort.. i dag har jeg i allefall meldt flytting til posten.. et skritt av gangen.. :)
Takk for at du stakk innom meg! :)
I made this Shabby Chic card for a class I taught yesterday. I've mostly used Prima on the card. I love the fact that I only used one sheet of paper on this card. :) Thanks for dropping by!
Tenkte å vise frem et av kortene jeg hadde med på shabby chic kurset jeg hadde i går kveld. Ble ganske fornøyd med begge kortene jeg lagde, og det tror jeg de som var på kurset var også. Det var 13 herlige damer som var med meg å lagd kort.
Her har jeg faktisk kun bruk et og 1/4 mønsterark på dette kortet! Pixie Glen fra Prima Devon & Cornwell Stemplet er fra InkadinkadoBlomster fra magnolia og papirdesign. Jeg har også brukt Prima plastblomster; Cinderella Collection Daisy, jeg har hatt alkohol blekk på. Det gav en stilig shabby effekt.
Utrolig hva man får til med bare et ark! :) Er faktisk ikke lenge til vi flytter.. tida går så fort.. i dag har jeg i allefall meldt flytting til posten.. et skritt av gangen.. :)
Takk for at du stakk innom meg! :)
I made this Shabby Chic card for a class I taught yesterday. I've mostly used Prima on the card. I love the fact that I only used one sheet of paper on this card. :) Thanks for dropping by!
onsdag 12. oktober 2011
litt flere sneaks..
Det begynner å nærme seg masse kurs, og allerede i morgen går Scrappekurset av stabelen.. :) Vi skal scrappe sommer bilder.. Sol og Strand og deilige sommertider.. Har ikke akkurat vært flust av de i år, men når vi var i nord-norge i sommer fikk vi med oss en dag med deilig sommervær..
Her er sneaks på lo'ne..
Jeg har også et sneak bilde på Shabby Chic Bursdagkort kurs som jeg skal ha den 26.oktober.. Det blir bra.. :) Er faktisk ganske fornøyd med det resultatet.. :)
Jeg har flere kurs på lager, så jeg legger nok ut flere sneaks etter hvert! :)
Flyttingen går ikke akkurat unna.. Er litt usikker på hvordan vi skal gjennomføre det, men pappesker.. det er det over hele huset.. :) Det som er best med å flytte er at jeg får større scrapperom.. Det skal bli deilig. Jeg skal male det hvitt og gulvet mørke brunt. Blir moro å handle møbler til rommet.
Jaja.. Happy Scrapping.. :)
Takk for at du tok turen innom meg.. :)
I have a lot of classes going on this fall, and here are some sneaks for the classes I'm teaching. The first one is allready tomorrow. Thanks for stopping by.
Her er sneaks på lo'ne..
Jeg har også et sneak bilde på Shabby Chic Bursdagkort kurs som jeg skal ha den 26.oktober.. Det blir bra.. :) Er faktisk ganske fornøyd med det resultatet.. :)
Jeg har flere kurs på lager, så jeg legger nok ut flere sneaks etter hvert! :)
Flyttingen går ikke akkurat unna.. Er litt usikker på hvordan vi skal gjennomføre det, men pappesker.. det er det over hele huset.. :) Det som er best med å flytte er at jeg får større scrapperom.. Det skal bli deilig. Jeg skal male det hvitt og gulvet mørke brunt. Blir moro å handle møbler til rommet.
Jaja.. Happy Scrapping.. :)
Takk for at du tok turen innom meg.. :)
I have a lot of classes going on this fall, and here are some sneaks for the classes I'm teaching. The first one is allready tomorrow. Thanks for stopping by.
søndag 2. oktober 2011
Store forandringer...
Det kommer til å bli store forandringer i livet mitt framover. Vel.. det er vel egentlig snakk om vårt liv. Vi bestemte oss i sommer for å flytte til Trøndelag.. rettere sagt.. Kyrksæterøra. Min mann har familie der, vi har hatt hus der i straks 10år. Forandring fryder sies det. Det gjenstår å se. Det som blir fantastisk er å få litt større scrapperom, det er fantastisk natur der og flott for ungene. Det som er trist (mest for meg) er at vi må forlate familien min her, og alt jeg er kjent med. Og at jeg må slutte på Bikuben. Trodde aldri jeg skulle si ifra meg den jobben der, men det blir litt vanskelig å komme seg på jobb når jobben er 50mil unna der du skal bo. Så fra nyttår av er jeg en arbeidsleidig kvinne. Det har jeg i grunn aldri vært..
Jeg har satt opp en haug med nye kurs, som jeg så klart håper blir fylt opp av mange scrappelystene damer. :)
Her et sneakbilde på minialbum kurset den 11.oktober :)
Har også satt opp julekort kurs den 17 og 25 oktober. Dette kurset går to ganger.. :) Et par sneakbilder på dette også.. :)
Vi skal lage to julekort og en pakkelapp! :)
Jeg håper jeg får tid til å oppdatere bloggen min oftere.. :) Jeg lager masse fortiden, men tiden strekker ikke alltid til :)
Takk for at du tok turen innom, og jeg blir alltid gla hvis du legger igjen et lite spor, slik at jeg kan besøke deg! Hva synes du forresten om den nye blogg make-over'n min? :)
Jeg har satt opp en haug med nye kurs, som jeg så klart håper blir fylt opp av mange scrappelystene damer. :)
Her et sneakbilde på minialbum kurset den 11.oktober :)
Har også satt opp julekort kurs den 17 og 25 oktober. Dette kurset går to ganger.. :) Et par sneakbilder på dette også.. :)
Vi skal lage to julekort og en pakkelapp! :)
Jeg håper jeg får tid til å oppdatere bloggen min oftere.. :) Jeg lager masse fortiden, men tiden strekker ikke alltid til :)
Takk for at du tok turen innom, og jeg blir alltid gla hvis du legger igjen et lite spor, slik at jeg kan besøke deg! Hva synes du forresten om den nye blogg make-over'n min? :)
mandag 5. september 2011
Stayce Dewid og Jen Starr kommer til oss!!
Jeg gleder meg så enormt til å få treffe igjen Stayce Dewid og Jen Starr fra USA! Disse herlige jentene kommer til oss den 16-18september. Deres kurs ser helt fantastiske ut, og jeg kunne så tenke meg å være med på et par av de! :)
Her kan du lese litt om de! :)
Mer informasjon kommer om tidene til kursene og så klart sneakpeek bilder! :)
Dette blir så gøy! :)
Her kan du lese litt om de! :)
Mer informasjon kommer om tidene til kursene og så klart sneakpeek bilder! :)
Dette blir så gøy! :)
onsdag 6. juli 2011
Dance in Sunshine!
Jeg er sikkert norges største Glitz fan, og er innom bloggen til Glitz daglig.. Sjekk ut denne fantastisk kule nye serien til Glitz - Dance in Sunshine:
Ta turen over i Glitz-bloggen å sjekk ut alle godsakene i serien! :) Du kan også være med å vinne produkter fra denne serien... jeg er seff med!! :)
Check out these goodies from Glitz Design. The Dance in Sunshine Line! :) Absolutly goregous. Go to the Glitz blog and join in for å chance to win some Dance in Sunshine goodies! :)
Ta turen over i Glitz-bloggen å sjekk ut alle godsakene i serien! :) Du kan også være med å vinne produkter fra denne serien... jeg er seff med!! :)
Check out these goodies from Glitz Design. The Dance in Sunshine Line! :) Absolutly goregous. Go to the Glitz blog and join in for å chance to win some Dance in Sunshine goodies! :)
søndag 3. juli 2011
Skissedilla #118
Johoo! Nå er jeg i siget.. To uker på rad med Skissedilla! :) Denne gangen var den en nydelig skisse laget av nabon som jeg synes passet godt til disse bildene her. Jeg tror nok at jeg har sklidd litt ut av skissa, men jeg ble i allefall fornøyd med det ferdig resultatet! :)
Disse bildene er de første bildene som var tatt av lille Collin da han ble født. Jeg valgte nydelig papir fra Poppydesigns nyeste Kolleksjon "Barbeint". Har også stemplet med de nye sommerfugl stemplene hennes. De er bare så søte. :) Ellers har jeg brukt kakeservietter bak bildene.
Jeg har brukt Cameo fra Webster pages, Cherry blossoms fra Magnolia, Blomster fra Deilightful day collectionen til prima, roser og gardenia fra wild orchid crafts og Blomster fra Whisper collection til Prima.
Har også brukt bokstaver fra Prima og perlesnor fra Kort og godt.
Blir så klart gla for alle kommentarer og tusen takk for at du stoppet innom meg!:)
I made this for Skissedillas sketch number 118. I've used paper from a norwegian design company called "Poppydesign". I've also used a lot of diffrent Prima and flowers from Wild orchid crafts. This is the first pictures ever taken of my som Collin. Thanks for dropping by! :)
Disse bildene er de første bildene som var tatt av lille Collin da han ble født. Jeg valgte nydelig papir fra Poppydesigns nyeste Kolleksjon "Barbeint". Har også stemplet med de nye sommerfugl stemplene hennes. De er bare så søte. :) Ellers har jeg brukt kakeservietter bak bildene.
Jeg har brukt Cameo fra Webster pages, Cherry blossoms fra Magnolia, Blomster fra Deilightful day collectionen til prima, roser og gardenia fra wild orchid crafts og Blomster fra Whisper collection til Prima.
Har også brukt bokstaver fra Prima og perlesnor fra Kort og godt.
Blir så klart gla for alle kommentarer og tusen takk for at du stoppet innom meg!:)
I made this for Skissedillas sketch number 118. I've used paper from a norwegian design company called "Poppydesign". I've also used a lot of diffrent Prima and flowers from Wild orchid crafts. This is the first pictures ever taken of my som Collin. Thanks for dropping by! :)
Abonner på:
Innlegg (Atom)



