fredag 14. november 2008

Da er det offisielt!

Jeg skal ha mine første kurs som ordentlig kursholder på Bikuben 24november og 8 desember! :D Jeg har hatt noen kurs for svigemor og noen venninner før, men ikke sånn for og i en butikk. Dette blir vanvittig spennende! :D Jeg skal ha 2 12x12 layouter på kurset og holder på å lage de nå... Fant meg lekre papirer.. så jeg gleder meg til å virkelig sette i gang.

Jeg har så vanvittig mange ideer i hodet mitt nå fortiden, men så forferdelig liten tid til å pusle med de.. Dagene flyr fortere en før, men jeg virkelig nyter hver eneste dag! :D

Her er fjorårets halloween bilde, i hvertfall det jeg ble mest fornøyd med. Den har hengt en stund på jobb allerede, men nå poster jeg den her.. :) Laget med halloween papirer fra MME!

11 kommentarer:

Rasofiel sa...

Gratulerer :D både med ny jobb og med kurs :D kunne ønske jeg bodde litt nermere så jeg kunne joine :D Jeg er en stor fan av det du lager :D Klem VyanMica

MN sa...

Flott LO og kjempefint bilde :-)
Ikke rart det blir "knask" i kurven når det kommer en sånn liten sjarmør på døra.
Ha en fin helg!

Lene - nabon sa...

Så bra, du kommer til å bli en drivanes dyktig kursholder!!

Kul HalloweenLO også!!!

Ha en fin helg!

snupski sa...

Hei!

Gratulerer som kursholder. Jeg har allerede meldt meg på. Da sees vi! klem

Nina sa...

Så kul!
En liten ting til deg i bloggen min :)

Lisbet sa...

Tenk at jeg ikke har fått med meg at du blogger!!
Løper rett hjen for å linke til deg......*svisj*

Lula sa...

Lykke til på kurset ditt snupp! Jeg VET at du fikser dette bedre enn best!! Loen din er rååååflott! Og du er så kreativ og ikke minst sprudlene. Hvem kan ikke motstå din trillende latter? Bare sjarmer dem i senk du, ;))

KLEM

PS.Tuuuuusen takk for rørende kommentarer i bloggen min. Setter sånn pris på de!!

Anonym sa...

Så herlig Haloween side. Digga loèn under her også!! Du er bare så flink Yasmin. Og de kursa er jeg sikker på at du mestrer aldeles kjempegodt:-)

Det ligger en award i bloggen min til deg!!

Ha en god dag!!

-Astrid Elisabeth-

Nina sa...

Det er noe til deg i min blogg :)

Mia's blogg sa...

Hei :)
Grattis med nye jobb, selvom det er en liten stund siden nå :P
Nå har jeg også fått meg blogg.. la deg til i lista mi jeg..
Klem Mia

Maya sa...

Lekker lekker lekker....men ikke så rart da, du er jo superflink snuppa *klem*