mandag 15. desember 2008

Bidrag i julenummeret til Vi scrapper

Jeg var så heldig å få med denne layouten i det siste nr av Vi Scrapper! :D Ikke nok med at jeg fikk det med, men jammen meg vant jeg journalerings konkurransen også! *Jippi*

Jeg har scrappet om da jeg og Kristian forlovet oss i sommer, og jeg brukte et bilde jeg tok av meg selv da vi var i Praha.. Synes det passet så godt til. Teksten printet jeg på overlay for jeg ville at mesteparten av arkene bak skulle synes. Veldig greit med slike lo'er som man kan tekste litt på. Dette er jo en historie som jeg aldri vil glemme.



Tusen takk til jentene i Vi scrapper, som valgte min lo!! :D

8 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer!
Kjempenydelig layout..., skjønner godt at du vant med denne... :O)

Så spennede med oppdrag for Bikuben..., det er stort sett der jeg handler alt av papir og annet scrappeutstyr... Lykke til!

xoxo

Lula sa...

Dette er virkelig en flott lo og sååå moro at du vant da vennen!!

WOW for en nydelig header du har fått deg!

Yasmin sa...

Ja... den er det hege som har fiksa.. Hege er bare best :D

Anne sa...

For en nydelig lo du har laget her Jasmin...skjønner godt at de har valgt ut din som vinner for denne likte jeg absolutt alt ved. Kjekt med så masse tekst.

Den lo'en nedenfor her med julebaksten var også knall fin. Du er så flink!

Vibeke sa...

Den la jeg så godt merke til i bladet - en utrolig flott LO!!:)

Nina sa...

Gratulerer med publiseringen :) Vel fortjent spør du meg, for du lager de fantastiske LOer.
Ha en fortsatt fin førjulstid *klem*

Jorunns Fredfylte Boble sa...

En utrolig flott, og tenk så gøy å titte tilbake på denne LO'en om mange år og mimre om den dagen dere forlovet dere!

Jeg har planer om en Bikubentur i morgen, kanskje vi sees?! :D

Lula sa...

Hei vennen!

Vil ønske deg en goooood jul, med mye latter, glede og kos;)

Stoor klem fra meg