torsdag 23. april 2009

Familieboken

Her er bildene sikkert noen venter på av familieboken :) Lagde denne som et lite prosjekt med bind it all maskinen.. Ble egentlig ganske godt fornøyd med den!

Er det noen som lurer på noe, ta kontakt da vel :)

Forside: Pyntet med Chatterbox flocked papirer, DCWV ark med sommerfugler, MM bokstaver, Qk Emily og Prima rose samt bling..



Inn siden av coveret er dekorert med papir fra October afternoon. Alle diecut arkene er ark fra Teresa Collins. Har brukt: Hambly screen, Dream Street paper, jenni Bowlin ark, stifter og MM bokstaver. Tekst striper. :)



Disse sidene er dekorert med MM noteworthy papirer, en liten bit papp, Blomst fra prima, bling brad og Velurbord fra We R the memorykeepers. Tekstboksen er laget av et journalerings ark med masse journalerings spots på. Denne har jeg brukt til å lage en egen side. Pyntet med en hambly på hjørnet. :)



Stemplet med heidi swapp tekst stempel og pyntet med en sommerfugl klipt ut av et ark fra DCWV. Den blå siden er laget med Glimmer Screen, en plast maske og sprayet over med glimmermist. Brukt et QK hjerte og en liten metall klemme fra MM. Heidi Swapp tekst stempel..



her har jeg sprayet med glimmermist med en glimmer screen mask på. Pyntet med Qk stjerner doodads, hjerte og en journalering spot under bildet. "Buddies" teksten er en bord fra MME serien tres jolie. På siden til høyre har jeg stemplet med glimmer screenen. pyntet med tres jolie bord, bånd, stifter, bling og MM bokstaver.



På denne siden har jeg brukt papir fra October afternoon, en bit av et noteark fra Graphic45. Stifter, Petaloo foam blomster, knapp og jenni bowlin bokstaver. Andre siden er laget av en journalerings spot. :)




Disse sidene er pyntet med en journalering spot, petaloo foam blomst, bling. Papir fra dreamstreet papers, en bord fra MM tres jolie serie, hjerte fra heidi swapp, en liten hambly bit og en prima blomst med en liten bling. :)



På de siste sidene her har jeg pyntet med en journalering spot, border fra tres jolie, MM bokstaver og et hjerte swirle stempel. Høyre side er pyntet med DCWV sommerfugl ark og en prima bling. MM bokstaver.




Tusen takk for at du titter! :)

5 kommentarer:

Ruth Philps sa...

What a beautiful book you have made Yasmin...so much hard work involved and all co-ordinating beautifully...Love the cover and the heart warming photos of your family too!!

Lula sa...

*Bøyer med ydmykt i støvet* Dette må være noe av det lekreste jeg har sett på leeeenge. Jeg og vil haaaaaa.....Elsket at du hadde ulike scallopedark i boka og ikke bare rette kanter. Det gjorde boken mer spennende og kreativ. Så var jo bildene helt fantastiske *dåner*

Tuusen takk for inspirasjon Snupps!

Hege sa...

Tusen takk for et flott kurs Yasmin:-)

Wenche sa...

Nyelig Yasmin, og nå fikk jeg virkelig lyst til å tørke støvet av bind it all-en min :-)

Marianne-db sa...

Takk for et flott kurs!
Det ble en kjempefin bok :-)