søndag 7. juni 2009

Sneekpeak Familie-kurs

Enda en sniktitt! Her er layouten vi skal lage på familiekurset, altså en liten del av den i allefall.. Er fortsatt plasser på det kurset som går av stablen 9.juni.. :)
Dette er en lo i min stil.. ganske typisk min stil egentlig.. men ble godt fornøyd med den..



I dag har vi hatt en herlig dag med halting.. heldigvis er han mye bedre enn i går.. Da kunne jeg ikke være borti beinet før tårene kom på gutten.. Han har våkna et par ganger i kveld, men en paracet og smokk gjør underverker altså... :) Voksesmerter er noe ordentlig dritt!

Only a sneakpeek today too! This layout is for another clas I'm teaching on June 9th.. It's a family layout.. I happy with it.. this is really a me layout.. This is my style.. I like to explore other styles as well.. but this layout is a typical me layout! :)

TFL

5 kommentarer:

Sasha Farina sa...

ah! what a gorgeous sneak yasmin!!! i'm sure your class will be a hit!

Marit sa...

Denne så flott ut,og jeg ble inspirert til å scrappe noe i din stil.
Ha en god søndag! :)

Anonym sa...

Denne ser alldeles nydelig ut! Gleder meg til du legger ut hele :)

HegeAL sa...

Heia snuppa!! BEklager mitt fravær i lange tider...skyldes så mye. Håper på å treffes samtidig på msn snart!

-klem-

ps. Superflotte LOer til dilla og pencillines. Og bra Lula instruerer deg til å ta bilde i stedet for scanning ;-)

Grethebella sa...

Ser helt fantastisk ut, var helt klar for å melde meg på det kurset helt til jeg så datoen.. sommerfest med jobben den dagen.. pokker!!
Gleder meg til å se hele når den tid kommer.

Ha en fin kveld.