torsdag 17. februar 2011

Beautiful you

Jeg er ofte innom bloggen til HegeAL og smugkikker. Hun er en fantastisk artist, og i den siste bloggposten jeg leste så jeg at hun var RDA for The Color Room i 5 uker. Jeg har sett layouter laget til the color room før, men har ikke hatt mulighet til å være med. Men denne gangen måtte jeg bare prøve meg. :)

Her er paletten jeg har scrappet ut i fra:



Og slik ble mitt resultat:



Akkurat denne siden har jeg laget til søstra mi. Jeg synes hun er veldig vakker, veldig fotogen, og utrolig lett å ta bilde av. Dette bildet er det en venninne som har tatt av henne og jeg synes det er kjempe vakkert. :)
Jeg har på denne siden hygget meg med ark fra Glitz, Pink Paislee og Inkido. Glimmermist, noen eld gamle puffy stickers fra Heidi Swapp, Prima blomster og ja.. det jeg hadde for hånden. :)

Takk for at du tittet innom! :)

I've for the first time made a layout after the colorpalette at The Color Room I've scrapped my beautiful sister and written some kind words about her on the layout. This is a present for her. I've enjoyed myself with papers from Pink Paislee, Glitz and Inkido. I've used stuff from Prima, Heidi Swapp, Imaginisce and Melissa Frances. Thanks for stopping by! :)

4 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig LO du har laget. Liker veldig godt de duse fargetonene. Nydelig pynting.

Lula sa...

Gratulerer som featured denne uka!! Juhuuuuu. Virkelig velfortjent med en herlig vinterlo. Godt å se deg tilbake i scrappeverdenen!

Klem

HegeAL sa...

Gratulerer så mye med featured inn på TCR! Nydelig LO! Og tusen takk for veldig fine ord her inne!!

-klem-

Vibeke sa...

For en utrolig vakker LO:)