onsdag 1. juni 2011

Glitzy kort!

Jeg bare digger Glitz sine papirer og ting! Her har jeg laget et kort til Glitz utfordringen på bloggen deres der man skulle lage et kort hvor man tok i bruk teknikken "clustering" :)

Jeg har brukt papirer fra serien "Laced with Grace". Motivet er hentet fra Whatnot pakken fra samme serie, pluss at jeg har brukt en "peek-a-bo". Ellers har jeg kost meg med bånd, blomster og charms. :)



Blomstene er fra papirdesign og charmen fra kort og godt. :)



Jeg vet at det er noen som sitter å venter bilder av et mini album som jeg laget og hadde til kurs for en ukes tid siden.. må bare si beklager at jeg ikke har rukket det, og jeg skal prøve å få det til så fort som mulig.. :)


Takk for at du tok turen innom! :)

This is a card made for the Glitz challange at their blog. I love Glitz and I made this card with the gorgeous "Lace of Grace" - line. I've used paper, whatnots and peek-a- bo all from that same line. I love flowers and I've clustered them the best I can! :)

Thanks for stopping by.. :)

2 kommentarer:

*marion* sa...

Kjempefint kort Yasmin , koslig at det skjer noe her savner det du lager

Lea L. sa...

Such a pretty card!! I love the gorgeous cluster of flowers and fun embellishments!! Thanks for playing in the "Get Your Glitz On" Clustering challenge!!