søndag 27. november 2011

Off I go...

Da venter 3 dager med shopping i London med min søster og forlover Fanny. Vi var der også i fjor sammen med min kusine Jeanette og juleshoppet samt kikket oss litt rundt.

Midt i flyttemaset blir denne turen litt sånn julekvelden på kjerringa.. og jeg har mildt sagt noen timer med scrapperom rydding igjen. Jeanette var så snill og har hjulpet med mange timer denne helga med sortering og rydding.. hadde det ikke hvert for henne så hadde jeg ikke hatt noe sjans å bli ferdig.. Så jeg må si mottoet om å pakke en eske om dagen er nådd i allefall..

Tenkte å vise frem en lo jeg lagde til etter en skissedilla skisse, men aldri rakk å levere.. En side fra juleshoppingen i fjor i Oxford Street.


Her brukte jeg ting jeg rett og slett fant på pulten når jeg rydda.. 2 6x6 ark fra magnolia, litt Melissa Frances og ark fra Girls Paperie. Jeg har også brukt en sydukke fra Prima, festet på henne en perletråd fra kort og godt. Og så klart masse prima blomster! Love Prima.. :)


Bokstavene er fra Prima (de små) og American Crafts Thickers.. Ellers har jeg brukt litt mist fra Tattered Angels og Akrylmaling fra Claudine Hellmuth.

Jeg får tusle å pakke jeg.. vi reiser herfra kl 0430.. hehe..
Takk for at du tittet innom meg! :)

I'm off to a short shopping spree in London! I love christmas shopping.. :) My sister, cousin and I where there last year, and I made this layout with my sister and cousin Christmas shopping in Oxford Street.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Da får dere ha god tur.. Neste år vil jeg være med igjen :) Skal begynne å spare penger nå :)Kjempe kos å hjelpe deg med ryddingen og kan sikkert hjelpe deg litt til til helgen :) LOen er kjempe flott.. Kos dere masse.. Jeg er misunnelig på dere :) Vi får ta med Mia også neste år. Stor klem fra meg

bibbi sa...

Så gøy med en shoppingtur! Kos dere masse!!!! :)

Nathalie Kalbach sa...

This is such a gorgeous layout!!! Love it!

TrineH sa...

Oh my god..... denne var lekker. Fargene var jo helt knæsje.. herlig!!!!

klem