lørdag 1. september 2012

Spennende Nyheter!

En helt ny produsent av mixed media produkter ble annonsert i natt! Art Anthology.. 


De leverer produkter som stensiler, stempler, sprayer og dimensional gels. Dette blir så spennende! For en tid tilbake ble jeg spurt om jeg ville være med på designteamet til Art Anthology, og det kunne jeg selvfølgelig ikke si nei til. Jeg digger slike produkter de kommer ut med!! Jeg gleder meg til å teste ut produktene når jeg reiser til italia om 2 uker. :) Jentene som melder seg på kursene jeg skal ha på Tingvoll blir sannsynligvis de første i Norge til å prøve disse produktene. Om ingen Norsk scrappebutikk henger seg på å kjøper inn produkter da! :) Produktene er i salg fra 15. september. :)


Dette blir så spennende!! :)

2 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Ja dette blir spennende! Gleder meg til kurs med deg hos oss. Ønsker deg riktig God tur til Italia!
Merete

Sylvia sa...

Ja du kan tro vi gleder oss:-))