mandag 29. oktober 2012

Always an Angel

Det har vært litt stille fra meg en liten stund. Har vært i full sving med både julekort kurs på Bikuben og Kurs på Scrappetreff i Tingvoll. Jeg tenkte jeg skulle vise frem en lo jeg lagde for en liten stund tilbake når jeg drev å testet Art Anthology produktene.


Denne siden er egentlig ganske "fresh" i fargene til meg å være. Har brukt Rosalie kolleksjonen til Prima. JEg har klipt litt i mønsterarkene. Bakgrunn har jeg laget av Art Anthology Raider mist med en Crafters Workshop stensil. Digger virkelig den stjerne bakgrunnen den er utrolig kul! :)


De rosa firkantene er laget med Art Anthology Gelate - Big Dip O'Ruby. Jeg har malt med Dazzle på alle papirer. Dazzle gir gull glitter, og tørker blankt slik at det bare er glitter på. :)  Det samme gjorde jeg på trevingene fra KaiserCraft. Har brukt ymse washitape og en tag m/snor. Det eneste jeg angrer på med denne lo'n som jeg egentlig er ganske fornøyd med er at jeg skrev på den for hånd.. Nei.. det synes jeg ikke ble bra.. men men.. gjort er gjort.. :) 


Et close-up bilde av misten, gelaten og vingene malt med Dazzle.. :) Digger å kunne bruke forskjellige medium på lo'ne mine :) 

Jeg hadde to fantastisk flotte kurs med en utrolig gjeng hyggelig damer og vi koste oss med å lage lo'er med masse gelate og mist. :) Jeg føler meg veldig heldig som fikk lov til å komme å ha kurs for dem! :)

Takk for at du stoppet innom meg! :) 

I made this layout when I was testing my new Art Anthology Products. I've played with diffrent stencils and Colorations and Gelate. I've used Raider on on the background with the stars and Big Dip O'Ruby Gelate. All the papers pluss wooden angel wings is painted with Dazzle Gelate. Thanks for stopping by! :) 

6 kommentarer:

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Hei:) Flott LO du har laget med mange spennende detaljer:) Har sett i bloggen din, og her var det mye flott:) Legger meg til som følger, da kan jeg se mer av det fine du lager:) Henriette

*marion* sa...

Så lekker da du , kjempefint bilde av deg , så deilige å spennende media da =)

Torill sa...

Kjempelekker LO du har laget!Spreke farger!
Takk for at du ville ha kurs for oss i helga.Det var så artig å leke seg med alle de flotte fargene,spraye male og "klæssje"på.Ble jo så flotte Loer og minialbumer.Virkelig gøy! :)
Har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger etter kursene dine og treffet vårt.
Vi er kjempefornøyde!

Torill

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig Yasmin! Takker for sist, og så bra du kom deg hjemmover uten noe styr langs veien. Takker for to flotte kurs, masse inspirasjon etter besøk av deg.Vi er så fornøyd alle sammen! Ha en fin uke!
Merete

Cathrines-creative sa...

Lekkert lekkert. digger både mist og gelaten;-) Takk for sist...og tusen takk for flott kurs, og hyggelig prat;-)

Jeanette sa...

Nydelig LO. Digger fargene :D