søndag 16. juni 2013

Perfect together Layout

God søndag!! :) Søndager er skissedilla dager og det passet superfint i dag da jeg kunne kombinere det med  min design dag for 3rd Eye denne uka! :)

Jeg koser meg når jeg scrapper bilder av meg og mannen.. Ikke det at jeg ikke liker å scrappe av ungene.. men det går ann å leke seg litt med litt mere "voksen" stæsj når man scrapper om seg selv eller om oss :) Her er skissen for denne uka:

Og slik ble mitt bidrag til denne ukas skissedilla.. Skisse nr 215! :)

Jeg har brukt Prima ark og stencil på denne siden. Har også pyntet med endel metallpynt fra forskjellige produsenter. Stemplet selvfølgelig med det super herlige nye "Star Background" stemplet fra 3rd Eye.
3rd Eye har også et nytt produkt på markedet nå! Chippies!! Digger de altså! :)

Et nærbilde av stemplingen og chippies'n.. det er det ene gearet som er fra 3rd Eye. Det er knall kvalitet på de, og de kommer i mange forskjellige former. Det beste er at noen av figurene passer PERFEKT til stemplet.. :) Jeg bare elsker bakgrunnstemplene til 3rd Eye.. De er perfekte på en hver layout! :) 

Takk for at du stoppet innom meg i dag, og jeg håper du tar deg tid til å bli med på ukens skissedilla! :) Ha en herlig søndag!! :) 

Skissedilla sunday match with my favorite stamping company 3rd Eye Craft! :) I love making these layouts with my hubby.. I can play a bit with more grown up embellishements than when I scrap about my boys :) Head on over to the 3rd Eye blog to read this post in English. Join us at Skissedilla this week and play with our sketch! :) Have a great sunday! 



5 kommentarer:

mosia sa...

beautiful!
and very nice picture ;-)

Filharmonica sa...

Nydelig LO!!! Lekre farger :-) Ha en flott søndag!

Teeshoom sa...

Sweet photo )))

Peg sa...

Gorgeous page, fabulous framing of the photo with those layered cogs, love it all!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åhhh den är jättefin och ni är så fina ihop <3 Kram!