tirsdag 17. november 2020

Kvikklunsj kort med juletema!

 Det er så moro å lage noe annet enn bare vanlige kort. Man finner så mange fine maler på diverese sjokolade kort i scrappeverden med litt enkel søking. Jeg har funnet meg en mal på et kvikklunsjkort!


Her har jeg stanset ut skøytediesen til Papirdesign i hvitt og sølv. Pyntet med kristhorn, perler og klistremerkeord. På toppen har jeg strødd litt Frantage embossingpulver fra Stampendous. 


Innvendig har jeg laget en lomme til kvikklunsjen, samt brukt sløyfen til den nye gavediesen fra Papirdesign som dekorelement. Kvikklunsj kort er en super enkel liten hilsen til en venn eller nabo.

Produkter brukt på kortet, kjøpt hos Bikuben:

Ark
Bazzill - Kraft
Bazzill - White
Bazzill - Pomegranate
Stempler
Dies
Papirdesign - PD18415 - Hallo, Tags
Papirdesign - PD190026 - Gave
Papirdesign - PD2000394 - Skøyter
Annet
Embossingpulver - Frangtage - Shabby White

Jeg er med i disse utfordringene med kortet mitt: 


Ha en fin fin tirsdag! 

Ingen kommentarer: