lørdag 23. januar 2021

Mini Album - DT Scrapboys

 Jeg synes det er så moro å lage litt mini album nå og da, før jul lagde jeg dette mini albumet med papirer fra Scrapboys som en julegave til farmoren min. Albumet inneholder bilder og litt minner fra familen vår.

Jeg har brukt ark fra serien "Romantic Soul" fra Scrapboys. Serien kommer også med et nydelig klippeark som jeg har brukt på coveret. Dekorerte også med blomster og frantage embossingpulver. Klistremerker fra Papirdesign er alltid bra på alle prosjekter. 


Selve albumet er satt sammen av chipboard, og tomme doruller faktisk. Dessverre to jeg ikke bilde av innsiden av albumet, men jeg klemte dorullen flat. Den kan kjøres i en sizzix maskin eller lignende for å få så flat som mulig. Dorullene ble kledd med papir og der det er åpning, puttet jeg en tag inni. Alt ble distresset med Pumice Stone distress ink, som er nydelig til denne serien. 

Produkter brukt på albumet kjøpt hos Bikuben: 

Ark
Dekor
Medier

Jeg er med i disse utfordringene med albumet mitt:

Jeg håper du lager deg en god dag hvor enn du er. 
Stor scrappeklem fra meg.

1 kommentar:

Renate sa...

It is a wonderful project. I think it would be fun to work on an album like this.
Thank you for sharing it at our challenge.

-xiss- Renate.
(DT The Sketchy Challenges)