mandag 29. mars 2021

Du gjør meg glad - DT Bikuben

Hei! I dag tenkte jeg at jeg skulle inspirere meg kort som kan gies til hvem som helst, når som helst, bare for å si at man er gla i noen. Jeg har brukt serien "Free Spirit" fra P13. Jeg må si at P13 papirene er ordentlig fine papirer. De har god og tykk kvalitet og flotte motiv. 


Jeg har klipt ut Du/Deg i arkene fra P13, de har jo et begrensa bokstav utvalg på arket, men disse bokstavene gikk det i allefall ann å få skrevet! 



Lyspærene er chipboard figurer. Jeg har også brukt litt frantage embossingpulver for å det til å se ut som litt splatter her og der. 



Produkter brukt på kortene, handlet på Bikuben: 
Ark
Stempel
Dekor

4 kommentarer:

Ink Outside The Box With Diane sa...

What lovely cards! I really like your splatters and those light bulbs complete it.
Thank you for sharing your wonderful card with us at Krafty Chicks Challenge.
Diane - DT

Marjeta sa...

Great layering. Love your card. Thanks for playing with us at Creative Moments.

Mari sa...

WOW, what a great cards. Stunning papers, so dark but not gloomy. I love those splatters and chipboard figures. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Creative Fingers.
DT Mari, my blog Ittetehty

Hege sa...

Så kule kort.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.