fredag 30. april 2021

Du er best, Gratulerer! - Kort - DT Korthobby.no

Nytt kort på bloggen her i dag. Jeg var med å arrangere et online treff i helgen, og en av oppgavene var å la seg inspirere av et litt røft, maskulint kort med lyspærer på. Jeg lot meg inspirere og kom opp med dette. 



 Jeg virkelig digger dette stempelsettet fra Aall & Create som heter "Steampunk Alchemist". Lyspærene er stemplet og klipt ut. Deretter distresset med Hickory Smoke, black soot, walnut stain og mustard seed distress ink. Lyspærene i chipboard er fra Snipart. 


Hadde litt små gear, microperler og glassperler som dekor. Som alltid, avslutter med klistremerker fra Papirdesign. 

Produkter kjøpt på Korthobby.no: 
Stempler: 
Dekor: 
Medium: 

Jeg er med på disse utfordringene med kortet mitt: 

Håper du får en fortreffelig fredag! 
Scrappeklem fra Yasmin

4 kommentarer:

Anita Lise sa...

Woww... for et innholdsrikt og kreativt kort du har laget :) Stilig!
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
DT Anita Lise.

Ellibelle sa...

A really stunning design and so beautifully done. So perfect for my April "beginning with B" theme for my Crafty Wednesday challenge! Thank you so much for joining in!! A new theme starts tomorrow, would love for you to stop by and check it out then!
Ellibelle's Corner

Alex sa...

Oh my... this looks amazing. Love all the layers you created!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Co-Owner* Easter-Fun Challenge
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Valérie sa...

Wow! Your masculine card is amazing I really love it. You inspired me :) Thanks for joining our birthday challenge at Aud Sentiments Challenges. Stay safe and keep crafting! Hugs, Valérie DT